Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Tenåringen er forkjølt på 4. dagen i dag, og jeg er usikker på om vi bør ringe for å få time til testing? Han har ikke feber, men er veldig tett i nesen, litt sår hals, litt hoste, og føler seg slapp. Han har mistet luktesansen, men ikke smakssansen, og har litt hodepine som kommer når han reiser seg opp for å gå, men forsvinner igjen når han sitter/ligger. Hans bror var forkjølet forrige uke, men var mindre slapp. Jeg er ikkje forkjølet, hadde litt rennende nese i går, men eller fin form. Her vi bor er det ingen smitte, og vi har ikke hatt smitte her heller siden mars/april. Det går mye forkjølelse her, og alle som har testet seg har fått negativ test. Hva tenker dere? Hadde dere testet han? Anonymkode: aaa17...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Ja, hadde testet han Anonymkode: c2b4b...01b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Ja! Ring å forhør deg i det minste Anonymkode: af6d6...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Nei, hadde ikke testet. Anonymkode: 2c6d3...c3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Tap av lukte-og smakssans er det tydeligste tegnet på korona. Så klart han må testes. Anonymkode: ed1ba...a0b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Han må testes Anonymkode: bf1fb...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå