Gå til innhold

Teste tenåringen for korona?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringen er forkjølt på 4. dagen i dag, og jeg er usikker på om vi bør ringe for å få time til testing? Han har ikke feber, men er veldig tett i nesen, litt sår hals, litt hoste, og føler seg slapp. Han har mistet luktesansen, men ikke smakssansen, og har litt hodepine som kommer når han reiser seg opp for å gå, men forsvinner igjen når han sitter/ligger. 

Hans bror var forkjølet forrige uke, men var mindre slapp. Jeg er ikkje forkjølet, hadde litt rennende nese i går, men eller fin form.

Her vi bor er det ingen smitte, og vi har ikke hatt smitte her heller siden mars/april. Det går mye forkjølelse her, og alle som har testet seg har fått negativ test.

Hva tenker dere? Hadde dere testet han? 

Anonymkode: aaa17...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde testet han

Anonymkode: c2b4b...01b

Skrevet

Ja! Ring å forhør deg i det minste 

Anonymkode: af6d6...a6c

Skrevet

Nei, hadde ikke testet.

Anonymkode: 2c6d3...c3f

Skrevet

Tap av lukte-og smakssans er det tydeligste tegnet på korona. Så klart han må testes. 

Anonymkode: ed1ba...a0b

Skrevet

Han må testes

Anonymkode: bf1fb...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...