Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jepp, tenker å kutte det ut. Digg om morgen og etter mat/trening, men ikke verdt det i kroner og ikke minst tannkjøttet får kjørt seg. Hvordan gikk det å slutte for deg? Burde jeg ha noe nikotinplaster/tyggis tilgjengelig for å ta av de første dagene? Redd jeg kan bli en ekte bitch på jobben neste uke 😅 Anonymkode: a0edc...929
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Hvis du har bestemt deg er det ikke vanskelig å slutte. Ha pastiller du liker eller frukt eller brus eller hva som helst annet i nærheten som substitutt. Kjenn på suget, identifiser hva det er (type: nå er det bare kroppen min som roper etter snus) og la det passere. Lykke til!🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 0f07b...1d1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg nærmer meg min tredje uke uten snus, og det går veldig fint. Jeg skulle egentlig bare ha en pause siden tannkjøttet var sårt og halsen var vond hver kveld etter masse snus gjennom dagen. Kjøpte meg vanlig tyggis og så for meg et par dager uten snus. Plutselig var det gått to uker og jeg fant ut at jeg ikke hadde behov for dritten mer😊👍 Så om du kan, kjøp vanlig tyggis istedet for nikotintyggis og husk å sette til side pengene du sparer slik at du kan unne deg noe du ønsker deg etter en stund. Jeg har snart spart opp nok til nye fjellstøvler, noe jeg har ønsket meg lenge🥰 Lykke til, dette klarer du! Anonymkode: 999e2...8b2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Det var veldig lett, angrer på at jeg ikke har gjort det tidligere. Hadde snust i 15 år, general extra strong. Gikk en del tyggis/pastiller. Anonymkode: acdf2...46b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Bruk slutta-appen! Gøy å følge med på penger spart 🙂 Anonymkode: 57d2f...6c9
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Tusen takk for motivasjon 👏🏻👏🏻👏🏻 Gruer meg litt mindre og ennå mer klar 💪🏻 Har et par bokser igjen, skal gi bort eller kaste den siste. Lastet ned slutta 👌🏻 Anonymkode: a0edc...929
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Har akkurat passert første uka uten snus nå! det var ganske hardt, spesielt de 3 første døgnene, men så gikk det mye lettere etter det igjen😊jeg legger fisherman friends under leppa når suget blir helt krise😂å det funker for meg😂du får ha masse lykke til🤩 Anonymkode: 15dd6...79b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har akkurat passert første uka uten snus nå! det var ganske hardt, spesielt de 3 første døgnene, men så gikk det mye lettere etter det igjen😊jeg legger fisherman friends under leppa når suget blir helt krise😂å det funker for meg😂du får ha masse lykke til🤩 Anonymkode: 15dd6...79b Takk, skal ikke se bort i fra at jeg gjør det samme. Kjøpt inn masse tyggis, kanskje jeg skal ta med noen fisherman også 👌🏻 Anonymkode: a0edc...929
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Fisherman under leppa funker supert!! Jeg valgte på siste boksen å snuse den tom, men da bare ta en snus på kvelden etter kl 22.00. Da hadde jeg noe å glede med til hver kveld, og da den var tom, var jeg så vant til å være uten snus. Anonymkode: a1d7d...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå