Gå til innhold

Alkoholfrie alternativer, hva er godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i vin til mat, men av og til blir anledningene så mange og ofte at jeg har lyst til å kutte ned på eller rett og slett kutte ut alkoholen til et bedre måltid.
Jeg er ikke glad i brus, så drikker som regel alkoholfri øl de gangene jeg velger alkoholfritt. Men begynner å bli litt lei av det også, særlig fordi restauranter ofte kun har én type. 
Hva drikker dere når dere ikke «drikker»? 

Anonymkode: ca88f...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker vann

Anonymkode: 2bbc6...c4a

Skrevet

Vann, Farris, Clausthaler, Erdinger, eplemost

Anonymkode: 6c2b2...416

Skrevet

Handler som regel i en butikk med godt utvalg av alkoholfritt. Favoritten er nok paulaner og erdinger. IPA er veldig godt med en skive appelsin. 

Anonymkode: c2fa5...a52

Skrevet

Jeg drikker stort sett bare alkoholfritt, og på restaurant går det som regel i farris, brus eller eplemost. 

Anonymkode: 2c064...5f2

Skrevet

Farris eller Cola Zero

Anonymkode: 0adc6...dc1

Skrevet

Jeg drikker en del alkoholfritt øl, men som du sier, er det ofte mye dårligere utvalg ute enn du finner i butikk. Anbefaler Carlsberg, og i Oslo har Sagene bryggeri en god alkoholfri øl.

Ellers kan jeg drikke cola, farris eller en god eplemost - alt ettersom hva jeg spiser.

Skrevet

Pepsi Max. Til mat drikker jeg helst vann. Om måltidet er godt (sånn skikkelig smakfullt og laget med omhu) så synes jeg vann er best til. Jeg liker vin men aldri til mat. 

Anonymkode: 918cb...a68

Skrevet

Takk for alle svar og tips 😊 Jeg har fått stadig mer sansen for vann, både som tørstedrikk og til mat. Noen som har noen tips til å «spice» opp vannet litt?

Anonymkode: ca88f...f01

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi, de hadde mange spennende smaker, synd de ikke selger på denne kanten av landet

Anonymkode: 2bbc6...c4a

Jeg tror de selger på polet, faktisk!

Anonymkode: 786bb...ae7

Skrevet

Kirsebærjuice, eventuelt litt søtet.

Rabarbra og eplejuice (mye rabarbra, litt eple, ellees blir den for søt)

Anonymkode: 6a4e9...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...