Gå til innhold

Klarna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med klarna faktura? Jeg har sendt noe i retur og meldt dette i klarna appen. Vil det bli ny forfallsdato? Fakturaen forfaller 14 dager etter at varene ble sendt, men returen til nettbutikken har tatt snart 2 uker, vil jeg få purring da, eller vil forfallet flyttes? Må kanskje ringe de på mandag for å høre. Liker ikke å få purring.

Anonymkode: 9042d...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Noen som har erfaring med klarna faktura? Jeg har sendt noe i retur og meldt dette i klarna appen. Vil det bli ny forfallsdato? Fakturaen forfaller 14 dager etter at varene ble sendt, men returen til nettbutikken har tatt snart 2 uker, vil jeg få purring da, eller vil forfallet flyttes? Må kanskje ringe de på mandag for å høre. Liker ikke å få purring.

Dersom du trykker på kjøpet det gjelder i appen, skal det være et alternativ som heter "report return". Gjør det, så får du garantert ingen purring.

Anonymkode: e1a65...941

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom du trykker på kjøpet det gjelder i appen, skal det være et alternativ som heter "report return". Gjør det, så får du garantert ingen purring.

Anonymkode: e1a65...941

Det var dette jeg gjorde, og da ble muligheten til å betale varene jeg ikke returnerte borte. Ble derfor redd for at de skulle forfalle i mellomtiden, men da får jeg vel ny dato. Tusen takk for hjelp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...