Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Bør slanke meg, er plaga av diverse vondter og treng nok ein lettare kropp. Har prøvd å slanke meg sjølv, funkar ikkje for tida. Eg går ned 5 kg, så er det bom stopp og eg misser motivasjon og går opp 6 kg igjen. Har prøvd "alt". Har tidlegare gått ned 40 kg ved hjelp av eurodiett, som er lavkarbo og lavfett. Men det var før eg fekk born. No hadde eg samtale med lege og vi var einige om at eg skulle Google og tenke, dette var dei to alternativa vi diskuterte. Kva erfaringar har folk? Bør gå ned ca 25 kg. Anonymkode: f997b...b41
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Kjente meg igjen i det du skriver. Prøvde Mysimba. God effekt. Har stoppa litt opp no, men det er pga eg eter snop. Men har gått ned 8-9 kg, og holdt den vekta lenge. Må ta ei ny runde med tabletter og full skjerping no. Anonymkode: d0a89...515
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjente meg igjen i det du skriver. Prøvde Mysimba. God effekt. Har stoppa litt opp no, men det er pga eg eter snop. Men har gått ned 8-9 kg, og holdt den vekta lenge. Må ta ei ny runde med tabletter og full skjerping no. Anonymkode: d0a89...515 Korleis virkar dei? Tenker du over at du et mindre? Lettare å kutte snop og anna "nei-mat"? Og kor mykje kostar dei? Anonymkode: f997b...b41
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Korleis virkar dei? Tenker du over at du et mindre? Lettare å kutte snop og anna "nei-mat"? Og kor mykje kostar dei? Anonymkode: f997b...b41 Cirka 1050 per måned hvis du skal gå på fill dose. Pillene påvirker belønningssenteret i hjernen, så du blir raskere mett og har mindre cravings. Anonymkode: d6f67...e86
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Korleis virkar dei? Tenker du over at du et mindre? Lettare å kutte snop og anna "nei-mat"? Og kor mykje kostar dei? Anonymkode: f997b...b41 På meg virka dei slik at eg ikkje var sulten heile tida og slutta å tenke på mat. Mykje fortare mett. Klarte rett og slett ikkje spise meir når eg blei mett. Så fra å være konstant sulten og sugen når eg slanka meg tidlegare, så slutta eg egentlig å tenke på mat. Kosta ca 1100,- for nok tabletter til full dose 1 mnd. Men eg har brukt mykje mindre tabletter enn det. Hungeren er vekke sjølv om eg ikkje tar alle tablettene. Anonymkode: d0a89...515
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: På meg virka dei slik at eg ikkje var sulten heile tida og slutta å tenke på mat. Mykje fortare mett. Klarte rett og slett ikkje spise meir når eg blei mett. Så fra å være konstant sulten og sugen når eg slanka meg tidlegare, så slutta eg egentlig å tenke på mat. Kosta ca 1100,- for nok tabletter til full dose 1 mnd. Men eg har brukt mykje mindre tabletter enn det. Hungeren er vekke sjølv om eg ikkje tar alle tablettene. Anonymkode: d0a89...515 Var du kvalm? Bivirkningalista var litt skremmande... Anonymkode: f997b...b41
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 På 3.10.2020 den 9.32, Anonym bruker skrev: Var du kvalm? Bivirkningalista var litt skremmande... Anonymkode: f997b...b41 Har ikkje hatt noen problemer. Vore og tatt blodprøver både før og etter eg begynte med tablettene. 3 ganger til sammen. Alt er fint. Anonymkode: d0a89...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå