Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg føler meg skikkelig sliten i dag, sovet mange timer (heldigvis fri i dag), litt løs mage, nedsatt smakssans (maten smaker annerledes), hodepine og litt frysninger i kroppen. Kan jo være covid-19 selv om det ikke er de klassiske symptomene? Aldri følt meg så rar som nå. Anonymkode: a0686...795
beef sister Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Hvis du vil ha svar på det, må du nesten ta en test.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Det er det ingen som vet uten en test. Anonymkode: 3fa44...352
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler meg skikkelig sliten i dag, sovet mange timer (heldigvis fri i dag), litt løs mage, nedsatt smakssans (maten smaker annerledes), hodepine og litt frysninger i kroppen. Kan jo være covid-19 selv om det ikke er de klassiske symptomene? Aldri følt meg så rar som nå. Anonymkode: a0686...795 Selv om symptomene dine ikke er blant hovedsymptomene, så er både skikkelig sliten, hodepine og nedsatt smakssans vanlige symptomer på korona, i følge fhi Anonymkode: ce4e2...de2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Neida, det har du vel ikke. Ta deg en tur på senteret, besøk din gamle mormor og gi henne en god klem og pass på å host på noen på bussen. Herved er du friskmeldt av meg. Anonymkode: a0d9a...ed7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Ta en test. Hos oss er det veldig enkelt. Går inn på nettet, trykker på ønsket ledig time og dukker opppå timen. Her er det også veldig mye ledig, så jeg måtte komme meg raskt ut av pysjen for en uke siden. Anonymkode: 9ccd7...24d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Om du ikke tester kan du leve som vanlig ! Bare spør DIB-damene Anonymkode: fdc49...b4f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Ring og be om å bli testet! Anonymkode: afe57...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå