Gå til innhold

Er vi virkelig så barnslige? Mannen og jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er litt sløv på enkelte ting. Som feks med termokopper. Vi kjører begge bil til jobb. Og tar med en kopp med kaffe. Ofte glemmer han de i jobbebilen (bytter bil på jobb) på kontoret, hjemme hos foreldre osv. Så er det plutselig tomt for kopper hjemme. Nå har jeg klistret på en beskjed. «Hvis du ser en Ola drikke av denne koppen, vit han har stjålet koppen til Anne» Vi flirer av dette selv og jeg får endelig ha én kopp i fred. Så satt en kollega på med meg og så koppen, hun syntes det var drit barnslig og mente mannen min var teit (og jeg også) Er dette virkelig så teit da? Jeg sprader ikke rundt og viser den frem, den står i bilen min og jeg får ha den i fred. I tillegg hadde det vært en bonus om han faktisk dro avgårde med den en dag og fikk pes for det. 

Anonymkode: e0a29...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...ikke barnslig - SMART! hadde gjort det samme selv om vi hadde tilsvarende problemer.Hadde heller flirt litt om jeg så koppen din :)

Skrevet

Høres barnslig og sløvt ut, men det plager neppe noen, så kjør på.

Anonymkode: 874fd...6d0

Skrevet

Haha, jeg synes det er morsomt 😂

Anonymkode: 66db1...2fd

Skrevet

Ikke barnslig, men på ingen måte gøy heller. Litt kleint.

Anonymkode: 5ddb5...bd6

Skrevet

Jeg synes det var både smart og morsomt. Hadde ledd godt hvis jeg så Ola med den koppen. Det beste er jo at det funker, og at du får ha koppen din i fred. Da er jo målet oppnådd uansett hva andre måtte mene. 

Skrevet

Jeg hadde ledd godt for meg selv og smilt om jeg hadde sett en mann med den koppen.

Skrevet

Jeg hadde også ledd godt om jeg så mannen med den koppen :D

Det er en stor forskjell på å være barnslig - og det å ha beholdt barnligheten i seg ;)

Anonymkode: 5cb16...a09

Skrevet

Dette kunne jeg også gjort og vi gjør slik på jobb. Litt barnslige skal vi være og det gir oss noen smil i hverdagen. Det må være fryktelig ljedelig å ikke kunne være litt småbarnslige ellerr ha litt humor.

Anonymkode: ff2c2...264

Skrevet

Haha, det er jo bare herlig! 😂

Anonymkode: 2eb07...514

Skrevet

Syntes det var gøy😆Herlig! 

Anonymkode: 0ca86...a03

Skrevet

Det der kunne jeg absolutt ha gjort! Og mannen min hadde garantert ledd godt om han plutselig hadde oppdaget en sånn lapp på koppen han hadde "stjålet" av meg, eller omvendt om han hadde klistret sånne lapper på min kopp. 

Skrevet

Det er jo bare et fint tegn på at dere har god humor i forholdet og kan le både av og med hverandre. Synes det var koselig og forstår lite av hun kollegaen din som føler behov for å kommentere andre på den måten.

Skrevet

Haha den var jo bare morsom. Synes kollegaen din er den som er teit!

Skrevet

At kollegaen din får rynker i panna og kommer med sure kommentarer av dette sier kun noe om henne. 

Skrevet

Jeg har en kopp på jobben med bilde av mannen min (styggeste bilde som var å oppdrive 😂) og han har en kopp med bilde av begge på fest da vi var unge 😅

Anonymkode: 853b5...1fa

Skrevet

Jeg synes det var kjempemorsomt. Det er da ingen grunn til å ikke være barnslig, uten at dette nødvendigvis var det. Både jeg og mannen lever etter regelen "Jeg er så voksen som jeg behøver å være". Tror livet blir litt festligere på den måten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...