Gå til innhold

Den amerikanske valgkampen

Anbefalte innlegg

Skrevet

2020 har blitt som å leve i en thriller. Pandemi, naturkatastrofer, polarisering, opptøyer, og stadige tilfeller av “the plot thickens”, som impeachment, RBGs dødsfall og nå har Trumpene blitt smittet. Fortsatt er det en mnd til valget. Hvem trenger Netflix når man lever gjennom dette?

Anonymkode: 2ca07...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

2020 har blitt som å leve i en thriller. Pandemi, naturkatastrofer, polarisering, opptøyer, og stadige tilfeller av “the plot thickens”, som impeachment, RBGs dødsfall og nå har Trumpene blitt smittet. Fortsatt er det en mnd til valget. Hvem trenger Netflix når man lever gjennom dette?

Vi skriver 2. Oktober, og har allerede hatt flere october-surprises. Det blir spennende å se hvordan de vil løse de gjenværende debattene. 

Skrevet
8 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Vi skriver 2. Oktober, og har allerede hatt flere october-surprises. Det blir spennende å se hvordan de vil løse de gjenværende debattene. 

Ja, det blir veldig spennende. Det ville kanskje ikke vært så dumt om de gikk over Zoom, så de kunne myte den dom ikke har ordet🤷🏼‍♀️

Selv om jeg selvfølgelig håper på det beste for både presidenten og førstedamen, må jeg si at en liten del av meg skulle ønske han fikk samme behandling som amerikanere uten helseforsikring, slik at han fikk leve sin egen politikk. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

en liten del av meg skulle ønske han fikk samme behandling som amerikanere uten helseforsikring, slik at han fikk leve sin egen politikk. 

Dette ønsker jeg også - ikke med en liten del av meg, men med hvert bein i kroppen.

Anonymkode: bff60...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...