Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg klarer ikke å følge med på moten... se bilde. Anonymkode: 7a648...acc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Jepp. Både blondekrager og puffermer er helt riktig nå. Anonymkode: 4accc...a69
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jepp. Både blondekrager og puffermer er helt riktig nå. Anonymkode: 4accc...a69 Takk for svar Anonymkode: 7a648...acc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar Anonymkode: 7a648...acc Må innrømme at jeg liker puffermer (på ensfargede topper), men blondekragene kunne blitt liggende innerst i skapet. Anonymkode: 4accc...a69
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Sleng på deg et par Crocs også så er du innafor. Anonymkode: 8058e...957
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Mange av mine kollegaer mellom 25-35år har blondekrage på alt. Ser ikke helt hva som er stas, noen ganger er det ganske stilig, men ofte blir kragen for stor og genseren/blusen passer ikke sammen kragen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Veldig stilig synes jeg! Brukt rett, da. Anonymkode: 79e96...302
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Ja, desverre 😅 Tar meg rett tilbake til 1990 - 2000 tallet, husker jeg hadde sånne blondekrager ja Anonymkode: df04d...62e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sleng på deg et par Crocs også så er du innafor. Anonymkode: 8058e...957 👏🤣🤪🤣🤪🤣 Anonymkode: 55711...7be
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 Det er jo 80 tallet som er på vei inn nå, farger fest og moro! ser jo det på farger som er på vei inn i hjemmene, for ikke mange år siden var det jo kun hvitt og grått som var ok. Anonymkode: 55711...7be
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo 80 tallet som er på vei inn nå, farger fest og moro! ser jo det på farger som er på vei inn i hjemmene, for ikke mange år siden var det jo kun hvitt og grått som var ok. Anonymkode: 55711...7be Er det åttitall eller tidlig nittitall? Jeg husker jeg hadde disse lekre blondekragene, men tror det var på tidlig nittitall, eller i alle fall rundt decenniumskiftet🤔 Men så bodde jeg på bøgda, så mulig moten kom litt sent til oss😄 Ser forresten mye fra nittitallet nå, både i hårfrisyrer (scrunchies), bukser (vide, korte jeans med høyt liv) sko og topper. Ikke så mye av det jeg forbinder med åttitallet (strutteskjørt i tyll, neonfarger, tuppert/kreppet hår, hansker uten fingertupper, strikkbelter og sånne smale bukser med strikk under føttene). Anonymkode: 4accc...a69
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det åttitall eller tidlig nittitall? Jeg husker jeg hadde disse lekre blondekragene, men tror det var på tidlig nittitall, eller i alle fall rundt decenniumskiftet🤔 Men så bodde jeg på bøgda, så mulig moten kom litt sent til oss😄 Ser forresten mye fra nittitallet nå, både i hårfrisyrer (scrunchies), bukser (vide, korte jeans med høyt liv) sko og topper. Ikke så mye av det jeg forbinder med åttitallet (strutteskjørt i tyll, neonfarger, tuppert/kreppet hår, hansker uten fingertupper, strikkbelter og sånne smale bukser med strikk under føttene). Anonymkode: 4accc...a69 Jo, forresten, Ball-genseren er også tilbake💜 Anonymkode: 4accc...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå