Gå til innhold

Er dette mote nå? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å følge med på moten... se bilde.

Screenshot_20201002-101150_Snapchat.jpg

Anonymkode: 7a648...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Både blondekrager og puffermer er helt riktig nå. 

Anonymkode: 4accc...a69

Skrevet

🤡

Anonymkode: 7690d...29c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jepp. Både blondekrager og puffermer er helt riktig nå. 

Takk for svar 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar 

Må innrømme at jeg liker puffermer (på ensfargede topper), men blondekragene kunne blitt liggende innerst i skapet. 

Skrevet

Sleng på deg et par Crocs også så er du innafor. 

Anonymkode: 8058e...957

Skrevet

Mange av mine kollegaer mellom 25-35år har blondekrage på alt. Ser ikke helt hva som er stas, noen ganger er det ganske stilig, men ofte blir kragen for stor og genseren/blusen passer ikke sammen kragen. 

Skrevet

Veldig stilig synes jeg! Brukt rett, da.

Anonymkode: 79e96...302

Skrevet

Ja, desverre 😅 Tar meg rett tilbake til 1990 - 2000 tallet, husker jeg hadde sånne blondekrager ja

Anonymkode: df04d...62e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sleng på deg et par Crocs også så er du innafor. 

Anonymkode: 8058e...957

👏🤣🤪🤣🤪🤣

Anonymkode: 55711...7be

Skrevet

Det er jo 80 tallet som er på vei inn nå,  farger fest og moro! 
ser jo det på farger som er på vei  inn i hjemmene, for ikke mange år siden var det jo kun hvitt og grått som var ok. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo 80 tallet som er på vei inn nå,  farger fest og moro! 
ser jo det på farger som er på vei  inn i hjemmene, for ikke mange år siden var det jo kun hvitt og grått som var ok. 

Er det åttitall eller tidlig nittitall? Jeg husker jeg hadde disse lekre blondekragene, men tror det var på tidlig nittitall, eller i alle fall rundt decenniumskiftet🤔 Men så bodde jeg på bøgda, så mulig moten kom litt sent til oss😄 Ser forresten mye fra nittitallet nå, både i hårfrisyrer (scrunchies), bukser (vide, korte jeans med høyt liv) sko og topper. Ikke så mye av det jeg forbinder med åttitallet (strutteskjørt i tyll, neonfarger, tuppert/kreppet hår, hansker uten fingertupper, strikkbelter og sånne smale bukser med strikk under føttene).

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det åttitall eller tidlig nittitall? Jeg husker jeg hadde disse lekre blondekragene, men tror det var på tidlig nittitall, eller i alle fall rundt decenniumskiftet🤔 Men så bodde jeg på bøgda, så mulig moten kom litt sent til oss😄 Ser forresten mye fra nittitallet nå, både i hårfrisyrer (scrunchies), bukser (vide, korte jeans med høyt liv) sko og topper. Ikke så mye av det jeg forbinder med åttitallet (strutteskjørt i tyll, neonfarger, tuppert/kreppet hår, hansker uten fingertupper, strikkbelter og sånne smale bukser med strikk under føttene).

Jo, forresten, Ball-genseren er også tilbake💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...