Gå til innhold

Man kan alltids håpe.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg unner ikke noen å få det. Men jeg håper virkelig at han lærer noe av dette. Dessverre tror jeg ikke han vil gjøre det. Jeg tror han uansett vil forsøke å bruke det politisk.

Anonymkode: d17fa...1c1

Skrevet

Jeg støtter ikke Trump, men å unne noen å bli syke, det er for drøyt.

Anonymkode: a9b11...a6e

Skrevet

Når han nå først har fått det, får jeg håpe det er alvorlig nok til at han forstår alvoret. Han kimser av korona, og da er det greit å erfare at det kan gi både stort ubehag og senkomplikasjoner. Hvis ikke får han jo bare «bekreftet» at det Er en oppskrytt sykdom slik han ser det. 

Anonymkode: a5338...34d

Skrevet

Tenker i mitt konspiratoriske sinn at han har gjort dette med vilje. Han får vist verden at viruset er ufarlig, han får masse sympati, og han kommer til å vinne valget i november. 

Anonymkode: c0104...352

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg støtter ikke Trump, men å unne noen å bli syke, det er for drøyt.

Anonymkode: a9b11...a6e

Ikke når vedkommende personlig er ansvarlig for flere tusen dødsfall av samme sykdom. Han har fucka opp smittevernet i sitt eget land fordi han ikke tok det alvorlig, og ekte mennesker har dødd av den grunn! 

Anonymkode: 59d74...247

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker i mitt konspiratoriske sinn at han har gjort dette med vilje. Han får vist verden at viruset er ufarlig, han får masse sympati, og han kommer til å vinne valget i november. 

Anonymkode: c0104...352

Man kan jo begynne å lure. Han har helt konsekvent vært forutsigbar på én ting hele tiden han har vært president, og også i valgkampen før han ble valgt. Og det er at hver gang det kommer ut fakta om noe som er svært ubehaglig eller pinlig for ham, noe som setter ham i et veldig dårlig lys, noe dumt eller uakseptabelt han har sagt/gjort/fått gjennomført... hver eneste gang slike ting er blitt for ubehagelige har han konsekvent kommet med et eller annet triks for å få media over på et helt annet spor og heller skrive om det enn det som er uheldig for ham selv.

Nå var han jo ille ute både når det kom til hans selvangivelser og til hans dårlige fremtreden i den første debatten mellom ham selv og Biden...

Lite som kunne fått medias bort fra disse sakene nå i innspurten før valget, men det visste han nok at covid-19 ville gjøre. I tillegg ville han kunne være selektiv tilgjengelig i sin "covid-19-isolasjon".

Skulle han tape valget har han jo også en unnskyldning for det.

Så om han følger sitt vanlige, konsekvente mønster, så er jeg nesten tilbøyelig til å tenke at det kan være noe i en slik teori.

Men samtidig så er det så mange uheldige sider ved en slik strategi, at jeg har vanskelig for å tro at han går for den. I tillegg må han jo ha en god del til å støtte ham i løgnene rundt dette, og blir de avslørt så vil det koste mange jobben og han selv vil tape fullstendig ansikt. Samtidig, han er jo en gambler som tror han er usårbar.

I utgangspunktet tror jeg han er smittet, hans adferd siste halvåret har jo vært en risikoadferd hele veien, så det er jo veldig sannsynlig at han er smittet nå, spesielt siden flere i hans stab er smittet også.

Men han kommer nok uansett til å bruke det for alt det er verdt så lenge han ikke blir alvorlig syk selv.

Anonymkode: d17fa...1c1

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man kan jo begynne å lure. Han har helt konsekvent vært forutsigbar på én ting hele tiden han har vært president, og også i valgkampen før han ble valgt. Og det er at hver gang det kommer ut fakta om noe som er svært ubehaglig eller pinlig for ham, noe som setter ham i et veldig dårlig lys, noe dumt eller uakseptabelt han har sagt/gjort/fått gjennomført... hver eneste gang slike ting er blitt for ubehagelige har han konsekvent kommet med et eller annet triks for å få media over på et helt annet spor og heller skrive om det enn det som er uheldig for ham selv.

Nå var han jo ille ute både når det kom til hans selvangivelser og til hans dårlige fremtreden i den første debatten mellom ham selv og Biden...

Lite som kunne fått medias bort fra disse sakene nå i innspurten før valget, men det visste han nok at covid-19 ville gjøre. I tillegg ville han kunne være selektiv tilgjengelig i sin "covid-19-isolasjon".

Skulle han tape valget har han jo også en unnskyldning for det.

Så om han følger sitt vanlige, konsekvente mønster, så er jeg nesten tilbøyelig til å tenke at det kan være noe i en slik teori.

Men samtidig så er det så mange uheldige sider ved en slik strategi, at jeg har vanskelig for å tro at han går for den. I tillegg må han jo ha en god del til å støtte ham i løgnene rundt dette, og blir de avslørt så vil det koste mange jobben og han selv vil tape fullstendig ansikt. Samtidig, han er jo en gambler som tror han er usårbar.

I utgangspunktet tror jeg han er smittet, hans adferd siste halvåret har jo vært en risikoadferd hele veien, så det er jo veldig sannsynlig at han er smittet nå, spesielt siden flere i hans stab er smittet også.

Men han kommer nok uansett til å bruke det for alt det er verdt så lenge han ikke blir alvorlig syk selv.

Anonymkode: d17fa...1c1

En annen mulighet er at rådgiverne hans ser at med den debatteknikken skyter han seg selv i begge beina med tanke på velgerne. Selv kjernevelgerne får avsmak for ham. Så nå har de gitt ham en "gyldig grunn" til å holde seg ute av offentligheten i et par uker, mens de grubler på et nytt manus.

Håper ellers han stryker med. Det hadde passet så utmerket.
 

Anonymkode: 59d74...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...