GÃ¥ til innhold

Stygg kommentar pga meg😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har en i klassen som mobber og er frekk med alle(inkludert lærerne).Han banner til dem, er skikkelig stygg i munnen, dytter, slår klassekameratene osv.

Nå sier jenta mi at hun synes det er trist fordi han er begynt å si ting som» åååå mamman din bruker alt for mye leppestift, hærreguuud har du sett!!»

Jeg gjør ikke det.
Ja, jeg bruker leppestift noen ganger, men aldri sterke farger eller lipliner rundt, helt naturlig.

Jeg synes det er sårt for henne, men jeg kommer ikke til å slutte med det heller fordi en 12 åring som mobber sier slikt.Den makten skal ikke han ha over andre.Vil ikke lære henne det.

Hva mener dere?

Anonymkode: c6857...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg! Selvfølgelig skal du ikke endre på noe fordi en drittunge slenger med leppa. Hadde du ikke brukt leppestift hadde han funnet noe annet å gnåle om (feil sko, stygg jakke, mangel på leppestift, fargen på øynene dine osv. osv.).

Er det en plageånd så lærer du jenta de å overse ham. 

Anonymkode: 4204d...2b7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hjelpe meg! Selvfølgelig skal du ikke endre på noe fordi en drittunge slenger med leppa. Hadde du ikke brukt leppestift hadde han funnet noe annet å gnåle om (feil sko, stygg jakke, mangel på leppestift, fargen på øynene dine osv. osv.).

Er det en plageånd så lærer du jenta de å overse ham. 

*din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...