Gå til innhold

Er det andre menn på klikk forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært medlem i rundt 3 år. Kommenterer sjeldent, men liker å følge med på debatter.

Er dette et kvinneforum? Jeg ser jo at det er tema som ikke gjelder kun for kvinner. Grunnen til at jeg spør er at de har lagt inn en kvinnefigur som avatar på bildet mitt.

Endret av Mann60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

99 av 100 her er vel kvinner. På diskusjon.no finner du flere menn

Anonymkode: 813a8...114

Skrevet

Ja, det er nok best å bruke diskusjon.no hvis du vil ha en bedre "balanse"

Anonymkode: d4509...07c

Skrevet
21 minutter siden, Mann60 skrev:

Jeg har vært medlem i rundt 3 år. Kommenterer sjeldent, men liker å følge med på debatter.

Er dette et kvinneforum? Jeg ser jo at det er tema som ikke gjelder kun for kvinner. Grunnen til at jeg spør er at de har lagt inn en kvinnefigur som avatar på bildet mitt.

Hvis du har vært medlem i tre år burde du ikke behøve å spørre om dette er et kvinneforum. 

Anonymkode: ae29f...2f1

Skrevet
23 minutter siden, Mann60 skrev:

Hvordan har du i 3 år gått glipp av hvordan forumet er?

Anonymkode: dde97...124

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvordan har du i 3 år gått glipp av hvordan forumet er?

Det er mange tråder og innhold som ikke er kvinne-sentrert. Jeg har heller ikke vært noen "flittig" bruker i den forstand.

Skrevet
1 minutt siden, Mann60 skrev:

Det er mange tråder og innhold som ikke er kvinne-sentrert. Jeg har heller ikke vært noen "flittig" bruker i den forstand.

"Jeg har vært medlem i rundt 3 år. Kommenterer sjeldent, men liker å følge med på debatter"

Du motsier deg selv litt her. Tror du vi er dumme hele gjengen?

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

"Jeg har vært medlem i rundt 3 år. Kommenterer sjeldent, men liker å følge med på debatter"

Du motsier deg selv litt her. Tror du vi er dumme hele gjengen?

Du høres veldig bitter ut. I tillegg skriver du anonymt uten brukernavn.

Jeg tror ikke noen er dumme. Det var et seriøst spørsmål.

Men nå kan du jo heller bare si det du tenker: "At jeg er dum som ikke har innsett at det kun er kvinner her". Føles det bedre?

Skrevet
30 minutter siden, Mann60 skrev:

Du høres veldig bitter ut. I tillegg skriver du anonymt uten brukernavn.

Jeg tror ikke noen er dumme. Det var et seriøst spørsmål.

Men nå kan du jo heller bare si det du tenker: "At jeg er dum som ikke har innsett at det kun er kvinner her". Føles det bedre?

Det er et foreldreforum. 
Men siden menn ikke er så interesserte i barn, samliv, sosiale sammenhenger og mellommenneskelige relasjoner, så er det flest damer her.

Anonymkode: 5946a...1f4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et foreldreforum. 
Men siden menn ikke er så interesserte i barn, samliv, sosiale sammenhenger og mellommenneskelige relasjoner, så er det flest damer her.

Eventuelt ikke så interesserte i hvorvidt Crocs bør være på moten eller ikke eller hvorvidt søppelbøtte på badet er maktpåliggende eller ikke. Du snakker som om det er høy standard her inne. Det er det virkelig ikke.

Anonymkode: 0fb46...ab5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Eventuelt ikke så interesserte i hvorvidt Crocs bør være på moten eller ikke eller hvorvidt søppelbøtte på badet er maktpåliggende eller ikke. Du snakker som om det er høy standard her inne. Det er det virkelig ikke.

Og da står de jo helt fritt til å la vær å svare i de trådene eller finne et annet forum. Eller de kan lage tråder selv som svarer til de sin høye standard

Skrevet

Hehe, å være mann her inne må kreve endel tålmodighet, tror jeg 😅 Kudos🙌🏼

Anonymkode: cbae6...eb9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sa ikke noe om standard. Sa noe om temaer. De fleste tråder handler ikke om Crocs.

Hvis menn hadde vært interessert i graviditet, babyer, kosthold og oppdragelse ville de ha flokket til slike fora. Det gjør de ikke = bevis for at jeg har rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...