Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 For 3 uker siden bestillte jeg en blender som skulle komme på lageret 4 dager senere. Det gjorde det ikke å jeg fikk ikke engang beskjed om at den var forsinket. Nå jeg etterlyste den etter 10 dager så fikk jeg høre at den var forsinket. Nå har de flere ganger kommet med ny dato å den ee forsatt ikke sendt. Det siste var at skulle få ny leveringsdato idag noe som heller ikke har skjedd! Nå er jeg drittlei å ønsker heller å kjøpe en blender lokalt. Kan jeg kreve pengene tilbake nå? Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uten tvil! Anonymkode: b8331...b13 Takk for svar Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Det ville jeg definitivt gjort. Dårlig service, og jeg ville ikke brukt penger hos den bedriften. Anonymkode: cf16d...126
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det ville jeg definitivt gjort. Dårlig service, og jeg ville ikke brukt penger hos den bedriften. Anonymkode: cf16d...126 Har bestillt en del der før å da har jeg vært fornøyd. Men denne gangen har det bare vært rot ja. Har ikke fått ny leveringstid idag som de lovet. Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Alt tar litt lenger tid akkurat nå. Postgangen går tregere, sending mellom land er tregere osv. Jeg ville vært tålmodig. Jeg fikk en vare jeg bestilte i begynnelsen av august levert i dag. Anonymkode: 6cef9...9a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt tar litt lenger tid akkurat nå. Postgangen går tregere, sending mellom land er tregere osv. Jeg ville vært tålmodig. Jeg fikk en vare jeg bestilte i begynnelsen av august levert i dag. Anonymkode: 6cef9...9a9 Dette er kjent nettbutikk i Norge. Syns ikke det er greit å måtte vente over 3 uker på varen. Har bestillt noen andre ting fra andre nettbutikker å da har varen kommet innen en uke. Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt tar litt lenger tid akkurat nå. Postgangen går tregere, sending mellom land er tregere osv. Jeg ville vært tålmodig. Jeg fikk en vare jeg bestilte i begynnelsen av august levert i dag. Anonymkode: 6cef9...9a9 Å varen er ikke sendt enda fordi de ikke har fått den på lager enda. Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er kjent nettbutikk i Norge. Syns ikke det er greit å måtte vente over 3 uker på varen. Har bestillt noen andre ting fra andre nettbutikker å da har varen kommet innen en uke. Anonymkode: 9f89d...bd2 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å varen er ikke sendt enda fordi de ikke har fått den på lager enda. Anonymkode: 9f89d...bd2 Det var vel akkurat det jeg mente. Det tar tide få ting på lager fordi postgangen er tregere enn vanlig. Jeg bestilte fra en veldig kjent sportsbutikk, men det gjør ikke postgangen noe raskere Anonymkode: 6cef9...9a9
Mann60 Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 I Norge har man angrerett på 30 dager, noe som inkluderer kjøp gjort digitalt over nettet. Mitt tips er å spørre de om refusjon først. Hvis de ikke lytter kan du sende de et angrerettskjema.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, Mann60 skrev: I Norge har man angrerett på 30 dager, noe som inkluderer kjøp gjort digitalt over nettet. Mitt tips er å spørre de om refusjon først. Hvis de ikke lytter kan du sende de et angrerettskjema. Det er 14 dagers angrerett på fjernsalg Anonymkode: 6cef9...9a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 20 minutter siden, Mann60 skrev: I Norge har man angrerett på 30 dager, noe som inkluderer kjøp gjort digitalt over nettet. Mitt tips er å spørre de om refusjon først. Hvis de ikke lytter kan du sende de et angrerettskjema. Ja skal kontakte de imorgen Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å varen er ikke sendt enda fordi de ikke har fått den på lager enda. Anonymkode: 9f89d...bd2 Dette er vel ikke tilfeldigvis Alibris vel? Sitter selv og venter på varer fra de. At våren ikke er på lager og at de selv må bestille den inn står det ingenting om før en har betalt. Så det tar uker å få ting. Ser på Facebook at flere klager over det samme. Anonymkode: 95359...6c2
Mann60 Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 28 minutes ago, Anonym bruker said: Det er 14 dagers angrerett på fjernsalg Anonymkode: 6cef9...9a9 Ser du har rett nå, enda han fortsatt har rett til refusjon. Angreretten gjelder fra når varen er mottatt. https://www.smartepenger.no/forbruker/680-angrerett
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 31 minutter siden, Mann60 skrev: I Norge har man angrerett på 30 dager, noe som inkluderer kjøp gjort digitalt over nettet. Mitt tips er å spørre de om refusjon først. Hvis de ikke lytter kan du sende de et angrerettskjema. Angrerettskjema skal følge med varen når den kommer, det er ikke noe du selv trenger å skaffe og sende inn. Dersom angrerettskjema ikke følger med, er kan angreretten være inntil et år. Anonymkode: 95786...402
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel ikke tilfeldigvis Alibris vel? Sitter selv og venter på varer fra de. At våren ikke er på lager og at de selv må bestille den inn står det ingenting om før en har betalt. Så det tar uker å få ting. Ser på Facebook at flere klager over det samme. Anonymkode: 95359...6c2 Nei dette er NetonNet. Anonymkode: 9f89d...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei dette er NetonNet. Anonymkode: 9f89d...bd2 Nettopp hatt en dårlig opplevelse med NetonNet selv. Siste gangen jeg handler derfra. Dårligste kundeservicen jeg har vært borti på lang tid. Anonymkode: b1c53...912
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei dette er NetonNet. Anonymkode: 9f89d...bd2 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp hatt en dårlig opplevelse med NetonNet selv. Siste gangen jeg handler derfra. Dårligste kundeservicen jeg har vært borti på lang tid. Anonymkode: b1c53...912 Greit å vite hva en skal holde seg unna. Anonymkode: 95359...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå