Gå til innhold

Tenåringer og vintersko


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at tenåringer går med joggeskoa hele vinteren?

Anonymkode: deb39...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker sånn. Min sønn på 18 år gikk med joggesko i hele fjor vinter. Bor i Oslo da, så var lite snø og ikke særlig kaldt eller glatt. Han har kort vei til t- banen, skole og trening, så han trengte ikke vintersko sa han. De går jo ikke akkurat gatelangs på fritiden lenger heller.
Nå har han lappen og egen bil, så antar han ikke vil ha det i år heller. Låner tursko og turklær  av faren ved behov.

Anonymkode: e6831...19a

Skrevet

Sånn cirka🙄

Anonymkode: 1e3bd...b05

Skrevet

Ja, men hun har ullsokker oppi da.

Anonymkode: 2f96b...c32

Skrevet

Mine gjør det til hverdags, men de trenger jo skikkelige støvler til turbruk ol.

Anonymkode: 6cb1b...94d

Skrevet

Ja, joggesko og ankelsokker 🙈

Anonymkode: 55655...bfd

Skrevet

Jepp!

Skrevet

Ja, til hverdags gjør de det.

Bruker skikkelige vintersko om de skal i slalåmbakken, på hyttetur e.l. da, steder det er mye snø.

Her vi bor (sørlandet) er det lite snø og de går i joggesko selv om det er kaldt, glatt eller litt snø.

Anonymkode: a4325...373

Skrevet

Jahhhhhh🙄 

Jeg jobber med å prøve å gi f.... Det hjelper ingen ting om jeg sier noe - tvert imot. Det er vel en fase mange er igjennom. Men innrømmer at det nesten er vondt å se på, de må jo fryse noe innmari på legger og føtter!🥶

Anonymkode: 6d336...d5c

Skrevet

Jepp, men det gjelder ikke bare tenåringer. Jeg går også i joggesko (gore-tex) året rundt omtrent. 

Anonymkode: 87d57...d72

Skrevet

Nope - her er det vi vinterboots i form av fora DocMartins og Timberlands. 16 og 18 år, Oslo 

Anonymkode: b737f...118

Skrevet

Min tenåringsjente bruker fora Dr. Martens (hvis det skrives sånn...), men storebror bruker stort sett bare joggesko. Jeg jobber i vgs, og ser alle typer "vintersko", tenker at dette er noe vi som foreldre ikke skal bry oss så hardt med. Learning by doing ... Bør være kjent for de fleste, i alle fall de som har pedagogisk utdannelse. De kommer til fornuft. Etter hvert. 

Anonymkode: 7ff47...921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...