Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Er det sånn at tenåringer går med joggeskoa hele vinteren? Anonymkode: deb39...264
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Virker sånn. Min sønn på 18 år gikk med joggesko i hele fjor vinter. Bor i Oslo da, så var lite snø og ikke særlig kaldt eller glatt. Han har kort vei til t- banen, skole og trening, så han trengte ikke vintersko sa han. De går jo ikke akkurat gatelangs på fritiden lenger heller. Nå har han lappen og egen bil, så antar han ikke vil ha det i år heller. Låner tursko og turklær av faren ved behov. Anonymkode: e6831...19a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, men hun har ullsokker oppi da. Anonymkode: 2f96b...c32
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Mine gjør det til hverdags, men de trenger jo skikkelige støvler til turbruk ol. Anonymkode: 6cb1b...94d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, joggesko og ankelsokker 🙈 Anonymkode: 55655...bfd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, til hverdags gjør de det. Bruker skikkelige vintersko om de skal i slalåmbakken, på hyttetur e.l. da, steder det er mye snø. Her vi bor (sørlandet) er det lite snø og de går i joggesko selv om det er kaldt, glatt eller litt snø. Anonymkode: a4325...373
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Jahhhhhh🙄 Jeg jobber med å prøve å gi f.... Det hjelper ingen ting om jeg sier noe - tvert imot. Det er vel en fase mange er igjennom. Men innrømmer at det nesten er vondt å se på, de må jo fryse noe innmari på legger og føtter!🥶 Anonymkode: 6d336...d5c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 Jepp, men det gjelder ikke bare tenåringer. Jeg går også i joggesko (gore-tex) året rundt omtrent. Anonymkode: 87d57...d72
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Nope - her er det vi vinterboots i form av fora DocMartins og Timberlands. 16 og 18 år, Oslo Anonymkode: b737f...118
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Min tenåringsjente bruker fora Dr. Martens (hvis det skrives sånn...), men storebror bruker stort sett bare joggesko. Jeg jobber i vgs, og ser alle typer "vintersko", tenker at dette er noe vi som foreldre ikke skal bry oss så hardt med. Learning by doing ... Bør være kjent for de fleste, i alle fall de som har pedagogisk utdannelse. De kommer til fornuft. Etter hvert. Anonymkode: 7ff47...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå