Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Digger Jan Bøhler! Anonymkode: e0b71...e3d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Synes han er en klovn..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Synes han er en klovn.. Kan begrunne ditt synspunkt? Anonymkode: e0b71...e3d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan begrunne ditt synspunkt? Anonymkode: e0b71...e3d Det er det da mange som har gjort. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQn4pV/kraftige-reaksjoner-paa-boehler-overgang-jaevla-sviker Anonymkode: 5f6a8...f5c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det da mange som har gjort. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQn4pV/kraftige-reaksjoner-paa-boehler-overgang-jaevla-sviker Anonymkode: 5f6a8...f5c Klovn fordi han forlater et parti? Ok..... Anonymkode: e0b71...e3d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 I linken f5c la ut sier Bøhler: "...da jeg sa det jeg sa i juli om at jeg mener at partiene må vektlegge kontakten med folk ute, hvordan vi lever sammen med menneskene vi skal representere, hvordan vi må være en del av det fellesskapet ute blant folk, sier han." Dette er viktig! Altfor mange politikere i dag har distansert seg totalt fra folket. Vi ser flere og flere politikere som aldri har hatt en vanlig jobb, som knapt har gått i andre miljøer enn de politiske miljøene. Disse kan ikke ha samme forståelsen for det vanlige folk står i. De har ikke de erfaringene folk flest har for og dermed mister disse fremavlede politikerne også grunnleggende og viktig forståelse for det samfunnet og det folket de skal representere. Vi ser det gang på gang, politikere som er mer opptatt av seg selv, og sin egen politiske karriere og langt fra et normalt fellesskap. Dette er skummelt, spesielt når vi også ser at andre politikere har for tette forbindelser til visse miljøer eller firmaer (f.eks. First House). Anonymkode: 22e26...860
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: I linken f5c la ut sier Bøhler: "...da jeg sa det jeg sa i juli om at jeg mener at partiene må vektlegge kontakten med folk ute, hvordan vi lever sammen med menneskene vi skal representere, hvordan vi må være en del av det fellesskapet ute blant folk, sier han." Dette er viktig! Altfor mange politikere i dag har distansert seg totalt fra folket. Vi ser flere og flere politikere som aldri har hatt en vanlig jobb, som knapt har gått i andre miljøer enn de politiske miljøene. Disse kan ikke ha samme forståelsen for det vanlige folk står i. De har ikke de erfaringene folk flest har for og dermed mister disse fremavlede politikerne også grunnleggende og viktig forståelse for det samfunnet og det folket de skal representere. Vi ser det gang på gang, politikere som er mer opptatt av seg selv, og sin egen politiske karriere og langt fra et normalt fellesskap. Dette er skummelt, spesielt når vi også ser at andre politikere har for tette forbindelser til visse miljøer eller firmaer (f.eks. First House). Anonymkode: 22e26...860 Jan Bøhler har knapt hatt noen annen jobb enn å være politiker i hele sitt 68 år gamle liv... Sp bryr seg bare om bønder. Anonymkode: 3b511...ead
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jan Bøhler har knapt hatt noen annen jobb enn å være politiker i hele sitt 68 år gamle liv... Sp bryr seg bare om bønder. Anonymkode: 3b511...ead Han har mer utdanning og arbeidserfaring utenfor politikken enn mange andre av våre mest fremtredende politikere i dag. Hvis du tror Sp bare bryr seg om bønder så har du virkelig ikke satt deg godt nok inn i partiprogrammet. Jeg stemmer ikke Sp, men følger såpass med. Jeg vurderte faktisk å stemme Sp neste år, men siden de ikke vil utelukke samarbeid med Høyre får de ikke min stemme. Bøhler har i sin politiske karriere vært opptatt av å holde kontakt med "folk flest". Få, om noen, av dagens politikere har vel brukt mer tid på å oppsøke folk i lokalsamfunnet, arbeidere, ungdomsmiljøer osv. enn hva han har gjort. Anonymkode: 22e26...860
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Bøhler er en fornuftig type, Arbeiderpartiet og Høyre består kun av politikerpamper. Anonymkode: 90d30...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå