Gå til innhold

Jævla gratismennesker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut noe på Finn. Noen ting tenker jeg at jeg ikke tar betalt for så skriver at dersom det trengs kan de få det med. Men så er det pikjern meg mange på innboksen fort. «Kan jeg få det som er gratis? Dekker frakt da». Og så har du de som spør om å få med helthjem. Vil overføre penger med en gang. Jeg sender med posten dagen etter, billigere ble det og. Men da spør de om å få tilbake det de betalte «for mye». Hvorfor tilby seg å betale en sum? De spør om gratis ting. Men passer også på å at «selger» ikke får mye også -_- 1 gang har jeg vært borti at noen har giddet å betale litt mer enn frak, men også tilba å betale litt ekstra siden de «delte opp» varen slik. 

er ikke SÅ om å gjøre med de pengene, men jeg er så fascinert. Gratis altså! Folk elsker gratis! 
 

Jeg vet at noen garantert nå kommer og «men du vil jo ha betalt for disse tingene så du er ikke bedre selv». 

Anonymkode: 36cd5...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å avvise dem😊 Noen folk eier ikke folkeskikk 

Anonymkode: 798a5...eb6

Skrevet

Åh, jeg er så frustrert over Finn-folk også nå. Prøver å selge et ganske stort møbel (veldig billig), fikk masse henvendelser, men så kommer folk fader meg ikke når de har avtalt. Nå har jeg sittet hjemme og ventet to kvelder på to forskjellige som bare ikke dukker opp i det hele tatt, selv om vi har avtalt tid - med en masse møbeldeler som tar opp store deler av stua. Hadde vært mer effektivt å kaste hele greia. Den ene sa til og med igår kveld at "jeg kan vippse deg nå, så kommer jeg i morgen", jeg sa OK, men ingen vipps og ingen flere meldinger. Hvor i all verden gidder de å si sånt når de ikke har tenkt å gjøre det? Det er helt ubegripelig for meg.

Anonymkode: 7ccc9...a4d

Skrevet

Ved første tegn til tull dropper jeg folk. Kommer ikke til tid? Ferdig. Svarer ikke? Ferdig. Vil ha det billigere? Ferdig. Vil ha det sendt når jeg har sagt det må hentes? Ferdig. Vil møtes et sted som er klønete for meg? Ferdig. Finn er full av undermålere som ikke har stort å drive med i livet sitt. Men så er likevel de fleste ok, så å bare ignorere eller nulle tullingene gjør Finn mye bedre.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Ved første tegn til tull dropper jeg folk. Kommer ikke til tid? Ferdig. Svarer ikke? Ferdig. Vil ha det billigere? Ferdig. Vil ha det sendt når jeg har sagt det må hentes? Ferdig. Vil møtes et sted som er klønete for meg? Ferdig. Finn er full av undermålere som ikke har stort å drive med i livet sitt. Men så er likevel de fleste ok, så å bare ignorere eller nulle tullingene gjør Finn mye bedre.

Du høres ut som en grusom person!

Anonymkode: cfead...bdc

Skrevet

Finn er håpløst. Det er ingen konsekvenser for kjøper om de ikke gidder, ikke møter osv. Opplever folk er mye mer seriøse på facebooksidene. Sikkert fordi de ikke kan være anonyme. Ga nylig bort noe av ganske stor verdi. Fem! stykker avtalte henting, men dukket aldri opp. Det er mye tid å vente på andre. Dårlig folkeskikk er tydeligvis trend på finn. 

Anonymkode: 6c721...536

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som en grusom person!

Anonymkode: cfead...bdc

Og du høres ut som en av tullingene.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som en grusom person!

Anonymkode: cfead...bdc

Nei, hun høres veldig fornuftig ut her. Frekke Finn folk er ikke vits å bruke tid på

Anonymkode: 0f82f...e4a

Skrevet

Har funnet mye fint på finn, både kjøpt og gratis. Men har alltid respektert pris som står. Henter alltid, med mindre de som legger ut har sagt de kan sende ( hvis de bor mer en 1 time unna) 

Anonymkode: e577a...332

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Ved første tegn til tull dropper jeg folk. Kommer ikke til tid? Ferdig. Svarer ikke? Ferdig. Vil ha det billigere? Ferdig. Vil ha det sendt når jeg har sagt det må hentes? Ferdig. Vil møtes et sted som er klønete for meg? Ferdig. Finn er full av undermålere som ikke har stort å drive med i livet sitt. Men så er likevel de fleste ok, så å bare ignorere eller nulle tullingene gjør Finn mye bedre.

Dette er måten å gjøre det på, og flere burde følge ditt eksempel. Ved første tegn til tull, bort og vekk med idioten.

Man kan se på det som en felles dugnad - en felles oppdragelse av undermålere på finn.no.

Hvem er med?

Anonymkode: d3759...30c

Skrevet

Folk som vil ha ting du selger til en rimelig penge gratis, tilkjørt på døra, er en favoritt. Dessuten bor de gjerne noen mil unna. 

Anonymkode: d26bd...5c1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som en grusom person!

Anonymkode: cfead...bdc

Er det grusomt å forvente at en avtale holdes? 
Jeg opererer på eksakt samme måte. Hvorfor skulle jeg strekke meg langt for å hjelpe folk med å erverve seg mine ting?

I høyden gir jeg 10 minutters pluss/minus-tid, i fall det er klønete å finne fram til huset. Sitter ikke hele kvelden hjemme og venter. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du høres ut som en grusom person!

Anonymkode: cfead...bdc

Du høres bare dum ut. Ikke noe galt i det personen skriver. Er helt enig i alt.

Anonymkode: 504db...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...