Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Har en liten en på 5 måneder og skal nå prøve å innføre litt rutiner. Hvordan ser deres rutiner ut? Han spiser grøt to ganger om dagen 😊 Anonymkode: 9674f...8b1
Pobie Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Har en på snart 6 mnd. Våkner og får melk mellom 0700 og 0730. Våken i ca 2 timer, sover 35 min. Spiser lunsj ca én time etter han har våknet. Våken litt over 2 timer, sover ca 2 timer. Våken 2,5 time, sover 10-20 min, våken 2 timer, sengetid. Får melk hver gang han våkner og en halvtime før sengetid. Mat 3 ganger om dagen, ca 45 min til en time etter melk. Legger seg 12 timer etter han våkner for dagen, så hvis han er våken kl 07 er sengetid kl 19.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Våkner ca 7, pupp i sengen og stå opp Pupp, soving, leking og trilling i vogn når det behøves gjennom dagen Pysj mellom sju og åtte om kvelden, pupp i senga mi og soving i egen seng på mitt rom. Våkner gjerne i elleve-tolv tiden, over i min seng og pupping, tilbake i egen seng og soving. Våkner igjen en gang mellom tre og fem på natta, pupping i min seng, over i egen seng igjen og sover til morgen. Anonymkode: 17562...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå