Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Sønnen min har så lyst å lage ordentlig gresskarlykt i år. Er det noe godt man kan lage av innmaten? Gresskar stinker, så er litt skeptisk 😉 Anonymkode: 9281b...758
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Gresskarsuppe er godt Anonymkode: 18cba...795
frk Nilsen Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Gresskarsuppe Bytt ut gulrot med gresskar og bak kake eller muffins Syltet gresskar Gresskarpai (søt) Bruk i wok (tynne strimler)
sug lut Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min har så lyst å lage ordentlig gresskarlykt i år. Er det noe godt man kan lage av innmaten? Gresskar stinker, så er litt skeptisk 😉 Anonymkode: 9281b...758 Innmaten er jo for det meste frø og gøgge. Frøene kan sikkert tørkes og ristes og saltes, altså. Men det er vel selve kjøttet du trenger til å lage mat, og det lille du får ut av øyne, nese og munn er jo hverken til å leve eller dø av - muligens litt til muffins?
beef sister Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Du trenger nok litt mer enn bare innmaten for å lage dette, men hvis du vil ha tips til senere, elsker samboeren min disse gresskarrettene: https://corianderandlace.com/brazilian-shrimp-stuffed-pumpkin/ https://www.quericavida.com/recipes/charquican-stew/d5dd043e-cfc0-4f18-8aa8-3f6d9c7eb811 - denne lager han uten bønner og erter, da.
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Gresskar er kålrabiens smakløse erstatter. Ikke noe å lage av det som er verd å spise.
beef sister Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 1 hour ago, Pashla said: Gresskar er kålrabiens smakløse erstatter. Ikke noe å lage av det som er verd å spise. Det er jo ikke sant! Potet og gresskar sammen er KJEMPEGODT!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 De store man lager lykter av har knap nok innmat, så ikke bekymre deg for matsvinn. Frøene er gode å riste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå