Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Noen som vet? Anonymkode: f1363...2ae
soleia Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 https://kalkulator.nyttiginfo.no/basalforbrenning.html
Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 6 timer siden, soleia skrev: https://kalkulator.nyttiginfo.no/basalforbrenning.html Basalforbrenning er det man forbrenner ved å ikke gjøre noe? Anonymkode: f1363...2ae
soleia Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Basalforbrenning er det man forbrenner ved å ikke gjøre noe? Anonymkode: f1363...2ae Ja. Fann berre ein vilkårleg kalkulator, finnes kanskje betre. Blir bla rekna ut på sjukehus, når ein gjev kunstig ernæring til alvorleg sjuke. Endret 1. oktober 2020 av soleia
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Det er veldig individuelt, og vil gå ned ved vektnedgang. Ved flere runder med jojoslanking kan du en lengre periode ende opp med veldig lav hvileforbrenning - men det vil normalisere seg etter hvert. Anonymkode: dff10...5a3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 5 timer siden, soleia skrev: Ja. Fann berre ein vilkårleg kalkulator, finnes kanskje betre. Blir bla rekna ut på sjukehus, når ein gjev kunstig ernæring til alvorleg sjuke. Takk for svar. Jeg er lite bevegelig pga ms. Jeg har trodd at pga da lite bevegelighet, så forbrenner jeg ingenting. Hi. Anonymkode: f1363...2ae
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Jeg er lite bevegelig pga ms. Jeg har trodd at pga da lite bevegelighet, så forbrenner jeg ingenting. Hi. Anonymkode: f1363...2ae Dersom du har ms bør du kontakte en fysioterapeut som kan hjelpe deg med trening. Enten øvelser å gjøre hjemme eller hos fysio. Det er utrolig viktig å være i aktivitet (lagt opp etter form) så du ikke pådrar deg andre sykdommer og plager. en fysioterapeut kan hjelpe deg med utregning av hvor mye kalorier du må få i deg og hvor mye du forbrenner. Du får dekt fysioterapeut som trygdekort2. Anonymkode: 3c83c...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå