Gå til innhold

Hvor mye restsymptomer er Ok ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 1.5 år som har vært syk. Han snørrer fortsatt en del, hoster innimellom og det renner litt av øynene. ( litt tett enda ) men han er i super form og humør. Og det er vel det her som er restsymptomer ? Så han kan vel gå i barnehagen nå ? Han vil vel sikkert hoste og snørre lenge enda, så må jo bare sende nå ?

Anonymkode: 674cd...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er fargen på snørra? Jeg har en liten regel for meg selv der. Er snørra gul eller grønaktig så er det ofte tegn på at det er noe rusk og rask. Er snørra klar i fargen så er det ok, da sender jeg i barnehagen :

Anonymkode: a4991...22c

Skrevet

Den bytter litt farge . Blank i dag. Var oppe 5 i morest så i morra drar han uansett . Jeg må jobbe . 

Anonymkode: 674cd...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...