Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Har en på 1.5 år som har vært syk. Han snørrer fortsatt en del, hoster innimellom og det renner litt av øynene. ( litt tett enda ) men han er i super form og humør. Og det er vel det her som er restsymptomer ? Så han kan vel gå i barnehagen nå ? Han vil vel sikkert hoste og snørre lenge enda, så må jo bare sende nå ? Anonymkode: 674cd...7b8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Hva er fargen på snørra? Jeg har en liten regel for meg selv der. Er snørra gul eller grønaktig så er det ofte tegn på at det er noe rusk og rask. Er snørra klar i fargen så er det ok, da sender jeg i barnehagen :) Anonymkode: a4991...22c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Den bytter litt farge . Blank i dag. Var oppe 5 i morest så i morra drar han uansett . Jeg må jobbe . Anonymkode: 674cd...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå