Gå til innhold

Til dere som har søkt ufør med barnetillegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har både din ufør og barnetillegget stått som "under behandling" på nav sine sider?

Min uførsøknad har stått sånn siden jeg søkte, men så dukket barnetillegget opp nå etter 3 mnd. Jeg tenker at det kanskje kan bety at det er positivt, at jeg kan få innvilget? Er veldig redd for å få nei etter alle avisoppslag i det siste om at det er så mange som får ufør. 

Anonymkode: 0778c...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke noe å si for om søknaden innvilges da barnetillegg innvilges uansett om du har omsorg for barn. Lenger ute i saksbehandlingen vurderes uføretrygden og dersom den avslås så avslås også barnetillegget med begrunnelse «hovedytelse avslått».

Hilsen saksbehandler 

Anonymkode: 52d41...a09

Skrevet

Det samme stod på min, og jeg fikk avslag. Har klage inne nå, men det er lang behandlingstid 😥

Anonymkode: 7c5b8...3be

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke noe å si for om søknaden innvilges da barnetillegg innvilges uansett om du har omsorg for barn. Lenger ute i saksbehandlingen vurderes uføretrygden og dersom den avslås så avslås også barnetillegget med begrunnelse «hovedytelse avslått».

Hilsen saksbehandler 

Anonymkode: 52d41...a09

Ok, takk for svar.

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det samme stod på min, og jeg fikk avslag. Har klage inne nå, men det er lang behandlingstid 😥

Anonymkode: 7c5b8...3be

Det er synd. Hva lever du av nå mens klagen behandles? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...