Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Det er vel et ganske sjelden symptom på korona, men går diaré i seg selv under sykdom? I retningslinjene står det jo at man holder seg hjemme ved sykdom.. gjelder dette diaré også? Anonymkode: ce05e...685
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Selvfølgelig så går man ikke på jobb med diare, uansett korona eller ei. Herregud, hva er det som feiler folk som ikke klarer å tenke selv. Anonymkode: 5d2df...2b5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Jezz... Alle andre smittsomme sykdommer herjer, og skal unngå å spres, uavhengig av covid 🤦♀️ Så ja, hold deg hjemme. Det siste vi trenger nå er omgangssyke. Anonymkode: a483b...339
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Altså det kommer litt an på synes jeg. Folk er forskjellige og jeg f.eks har det som vel kan beskrives som diaré stadig vekk og går på jobb likevel. Kan da fly på do et par ganger og så er det greit igjen. Men hvis jeg har magesjuke går jeg selvsagt ikke på jobb. Anonymkode: 69968...7ab
CherryC Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså det kommer litt an på synes jeg. Folk er forskjellige og jeg f.eks har det som vel kan beskrives som diaré stadig vekk og går på jobb likevel. Kan da fly på do et par ganger og så er det greit igjen. Men hvis jeg har magesjuke går jeg selvsagt ikke på jobb. Anonymkode: 69968...7ab Enig i dette. Mange som har ofte løs mage uten at det betyr noe. Men er det magesjau og «sprutræv» holder man seg selvsagt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Kommer jo an på årsaken. Har irritabel tarm, skulle jeg holdt meg hjemme 48 timer hver gang magen min reagerer på maten jeg spiser, ville jeg mistet jobben. Imodium til det stopper og havregrøt i noen dager funker for meg. Diare pga smittsom sykdom, hold deg hjemme 48 timer. Anonymkode: 171ce...8ba
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Husk at det er forskjell på diaré og løs mage. Anonymkode: 2c1e3...ca6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Selv om det er ekstra tiltak ift covid-19, så betyr jo ikke det at andre, generelle anbefalinger ikke gjelder. Det er 48 t hjemme etter siste tømming ved diaré/oppkast. Såpass burde alle voksne vite. Anonymkode: 4646a...790
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Har du diaré, dvs minst tre tilfeller av vannaktig, løs avføring hver dag så holder du deg hjemme. Uavhengig av corona. Anonymkode: cb95d...920
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel et ganske sjelden symptom på korona, men går diaré i seg selv under sykdom? I retningslinjene står det jo at man holder seg hjemme ved sykdom.. gjelder dette diaré også? Anonymkode: ce05e...685 Det er et sjeldnere symptom på korona, men det er like fullt et koronasymptom det også. Anonymkode: 852b1...0dc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel et ganske sjelden symptom på korona, men går diaré i seg selv under sykdom? I retningslinjene står det jo at man holder seg hjemme ved sykdom.. gjelder dette diaré også? Anonymkode: ce05e...685 Eh... Det er et symptom jo ! Var hos gyn i går, det var det første de spurte meg om. Om jeg har hatt vondt i magen eller diaré de siste 14 dagene. Anonymkode: 99034...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå