Gå til innhold

Hva er grei alderforskjell for dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Niese som dater en på 24, hun er selv 16, jeg synes det er altfor mye, skjønner ikke helt hva en 24åring ønsker og være med en så ung ei :( Foreldrene liker det heller ikke og ha snakket med henne, men hun bryr seg ikke.

Hun er 17 neste år og han 25 rett før, hun er jo lovlig som seksuelt,men uansett så synes vi dette er mye.

Hva hadde dere gjort her? søsteren som selv er 20 ,ville ikke datet en som var så mye eldre engang, hennes kjæreste er snart 22

Anonymkode: 563ee...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye å gjøre, hun er forelsket og hun bestemmer selv.

Jeg synes også det er rart at en voksen mann er interessert i en "rips", hva i alle dager har de til felles liksom. Regner med hun bor hjemme og han for seg selv.

Men en del jenter i den alderen føler seg veldig voksne, og en del menn er ganske barnslige, så de møtes vel på midten kanskje?

Da jeg var på den alderen var jeg sammen med jevnaldrede, og endte til slutt med å gifte meg med en som er 4 år eldre enn meg, så ingen store aldersforskjeller i mitt liv. Men naboene her ble sammen da de var 18 og 32 år gamle, og ble dømt nedenom og hjem, av alle, og særlig familien til yngste. Men de er sammen enda, og har nå vært sammen i nesten 30 år, og har tre barn sammen.

Noen ganger treffer kjærligheten blink også, selv om aldersforskjellen er stor og det er tidlig i livet.

Anonymkode: aa719...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åtte år når ene er 30 år og andre parten er 38 år er null stress, begge er voksne. Men i den alderen din niese er i så er det alt for mye. Hun er et barn og har akkurat kommet over den seksuelle lavalder. Han er voksen og burde vite bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fylte 18 det året jeg ble født.. likevel var ingenting rart mellom oss da vi møttes når jeg var 24. Vært sammen i godt over 10 år og har barn sammen. 

Anonymkode: efd93...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er for mye når man er 16, tenker han burde være maks 20 da ..Selv om når jeg var 19 så holdt jeg på med en på 30, hva skulle han med meg liksom 🙈

Anonymkode: 84bde...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 var jeg sammen med en som var 27. Det fine med han var at han hadde egen leilighet og bil og jobb, så jeg fikk pause fra foreldre, ble kjørt dit jeg skulle og ble spandert på en del. Det varte ikke lenge, men for meg var det ikke noe rart den gangen

Anonymkode: d61cc...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt det. Hadde nok blitt vanskelig og nektet overnattinger. Jeg skjønner at de kan ha sex på dagen også, men med å ha regler så vil han faktisk merke at hun er et barn som må spørre om lov av mamma og pappa til å gjøre ting. I tillegg hadde jeg krevd at hun tok ham med hjem på dagtid noen ganger. Jeg ville visst hva slags type dette er. I tillegg måtte gan ha kjent på ubehaget med å forholde seg til dette barnets foreldre. 

Anonymkode: 66825...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mann fylte 18 det året jeg ble født.. likevel var ingenting rart mellom oss da vi møttes når jeg var 24. Vært sammen i godt over 10 år og har barn sammen. 

Anonymkode: efd93...80a

Du er voksen som 24-åring. Noen 16-åringer har verken bryster eller menstruasjon. I tillegg er hjernen helt ulikt utviklet ved 16 og 24 år. 

Anonymkode: 66825...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar

Han er en trivelig kar, har en god jobb, bil og 2 sønner fra det første forholdet hans, Jeg liker han veldig godt da han har jobbet med mannen min ,men føler liksom min Niese som bare 16 , ikke er klar for og bli bonusmamma ennå heller, han har guttene sine på 5 og snart 8 50/50

Men som en sier man kan vel ikke gjøre så mye, men man får håpe det går over av seg selv.

Anonymkode: 563ee...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mann fylte 18 det året jeg ble født.. likevel var ingenting rart mellom oss da vi møttes når jeg var 24. Vært sammen i godt over 10 år og har barn sammen. 

Anonymkode: efd93...80a

Du var ikke 16. Det ville ha vært litt verre. 
Min mann fylte 13 det året jeg ble født, men vi møttes ikke før jeg var 38. Det er noe litt annet.

Anonymkode: 9397b...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar

Han er en trivelig kar, har en god jobb, bil og 2 sønner fra det første forholdet hans, Jeg liker han veldig godt da han har jobbet med mannen min ,men føler liksom min Niese som bare 16 , ikke er klar for og bli bonusmamma ennå heller, han har guttene sine på 5 og snart 8 50/50

Men som en sier man kan vel ikke gjøre så mye, men man får håpe det går over av seg selv.

Anonymkode: 563ee...0bc

Hadde vært helt absurd for meg om min sønn kom med en 16-åring etter at han selv var blitt far til 2... 🙄

Anonymkode: 9397b...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Hadde vært helt absurd for meg om min sønn kom med en 16-åring etter at han selv var blitt far til 2... 🙄

Anonymkode: 9397b...b2b

Ja ,er derfor vi misliker forholdet mest, fordi vi mener hun er altfor ung til og ha et sånn forhold ennå

Anonymkode: 563ee...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2020 den 11.50, Anonym bruker skrev:

Du er voksen som 24-åring. Noen 16-åringer har verken bryster eller menstruasjon. I tillegg er hjernen helt ulikt utviklet ved 16 og 24 år. 

Anonymkode: 66825...836

Søsteren min er 16,straks 17 og har hatt kjærester som er 22 år. Jeg synes ikke det er så rart jeg. Søsteren min ser ungdom hun er 20 år og oppfører seg som om hun er mye eldre enn det hun er. De gutta hun henger med har jobb og er allrighte gutter. Faktisk behandler de henne med respekt. Hun har fortalt meg MYE om hvordan de guttene på 16 år er... DE oppfører seg så dårlig. Orker ikke fortelle om det engang. Vil bare ha sex,mye ryktegreier.

Så ja, heier på de eldre jeg. Sex har de uansett. Og gjerne de unge som utnytter. 

Anonymkode: 4b7f9...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen

Nå har ting utviklet seg veldig mye på kort tid, de ønsker og flytte sammen, han bor nærmere skolen, de vil ha barn sammen, men vi prøver og si at hun er for ung,men virker som hun gjør som hun vil.

Kan foreldrene gå i mot dette? hun er ikke mydig før om 17mnd

Anonymkode: 563ee...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...