Gå til innhold

hvor mye hadde du betalt for en klespakke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en stor klespakke på over 300 plagg, innholder alt fra dresser, jakker, luer strikkegensere og vanlig hverdagsklær til pent tøy, str 98-128 , sist da jeg solgte fra str 56-92/98 fikk jeg 2400, da det ble budrunder, begynte på 1500, da var det ca 150 plagg, hva bør jeg begynne på her da? da var det alt fra hm, lindex, name it, kappahl, og reima, nå er det de fra samme sted + Didrikson, Marius gensere og et par Gant gensere.

Hvor mye kunne du betalt for dette? og hva hadde du startet med?

Anonymkode: 81e30...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

300 plagg, det var jo helt sinnsykt. Jeg hadde aldri kjøpt en så stor pakke.

Del den opp i mindre og ha bare 1-2 størrelser i hver pakke.

Anonymkode: 7708a...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri betalt så mye penger for brukt. Hadde heller brukt de 2500 kr og over, på nytt og færre plagg. 

Del opp klespakka.😊

Anonymkode: 2adfe...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag klespakker i samme størrelse og selg pakkevis. Sett sammen klær som passer sammen i farger og bruk. Jeg orker ikke holde på med budrunder og selger som regel til fast pris kr 200 for inne klær og ca 500kr for en god pakke uteklær (gjerne pent brukt dress, lue, votter og fleece).

Anonymkode: 074c9...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over, ville aldri kjøpt så mange plagg på én gang. Barna trenger aldri så mye på én gang, da kjøper jeg jo bare masse klær som aldri blir brukt, som jeg da må sortere gjennom og gi bort mesteparten. Del opp i flere, mindre pakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klespakken er kun for stor fordi det er snakk om så mange plagg i ulike str. Men med tanke på at det er 6 størrelser er det jo 50 plagg per str i snitt. Med dresser, fleece, ull osv er det neppe for mye av resten. 

Men min tanke er at da min brukte 92, så kjøpte jeg en klespakke i 98 og 104 neste gang. Var ikke innom tanken på å skaffe klær i 128. Har en liten tredjeklassing som enda ikke har vokst ut av 128, og skal velge det meste av klær selv. Bruker ikke bukser, kun kjoler, gensre og tights. 

Så å dele opp pakkene i ulike str er nok veldig lurt. 

 

Anonymkode: 2cb11...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke, men selger. Selger én (max to) str pr klespakke. Da er det klespakke for sesong. Altså vår og sommer eller høst og vinter. Pakkene inneholder alt av ute- og inneklær, selger de til ca 3000 kr. 

Anonymkode: 510a0...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper ikke, men selger. Selger én (max to) str pr klespakke. Da er det klespakke for sesong. Altså vår og sommer eller høst og vinter. Pakkene inneholder alt av ute- og inneklær, selger de til ca 3000 kr. 

Anonymkode: 510a0...e4d

3000 for en sesong! Det er ca det jeg betaler for nytt tøy. Jeg antar det er snakk om spesielle merker og sånt?

Anonymkode: 1907c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle over i at du bør dele opp etter størrelse.

Hvis jeg skulle vært interessert, måtte du delt opp mer også. Jeg ønsker bare å kjøpe akkurat det vi trenger, og det er sjelden man har behov for både høstdress, regntøy, vinterdress og nytt innetøy på en gang f.eks. Skulle jeg ha kjøpt alt dette i samme størrelse ville jeg vært redd for at mye ble fravokst før vi fikk bruk for det. 

Anonymkode: 1907c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500kr Max. Hadde aldri kjøpt så stor pakke, men det finnes ho de som gjør det. Se hva andre store pakker ligger ute for å forsøk å selg alt samlet. Går det ikke stykker du opp pakken.

Anonymkode: adbd4...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg selger for 7-800. Da inneholder de vintertøy, sko, fotball eller håndballklær og bunader også. Så får de selv velge hva de vil bruke og hva de vil kaste. Selger med to størrelser av gangen

Anonymkode: a47aa...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trengt så stor pakke. Om prisen er grei kunne jeg kjøpt den for å gi bort 50% sikkert.

Selv gir jeg det bort alt av klær. 

Anonymkode: 5fdad...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan til nød betale 1000 kr, men da skal det være ordentlig pakke, med vanlig klær, uteklær osv. Men tenker maks 2 størrelser om gangen. 

Anonymkode: c1aaa...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

3000 for en sesong! Det er ca det jeg betaler for nytt tøy. Jeg antar det er snakk om spesielle merker og sånt?

Anonymkode: 1907c...f9c

Ja, det er det. I høst-/vinterpakkene (som prises høyest) er det også masse hjemmestrikket ulltøy, gode votter, luer og sko (for de som ønsker sko). I tillegg til dresser, fôret og ufôret regntøy, fleecetøy, skallbekledning, masse ullundertøy og annet innetøy. Bare dressen koster 2000 kr ny. 

Anonymkode: 510a0...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk :)

La de ut på morgen idag, Fikk solgt for 2 timer siden, fikk 4000kr

Anonymkode: 81e30...f98

Wow! Hvor solgte du dem?

Anonymkode: 1907c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Wow! Hvor solgte du dem?

Anonymkode: 1907c...f9c

jeg la ut på finn og på facebook, solgte til en dame på finn, som bodde i nærheten, hun hadde 3 gutter som brukte den str nå og det kunne gå i arv til neste, sa egentlig jeg ville bare ha 3000,men hun synes det var lite

Anonymkode: 81e30...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg la ut på finn og på facebook, solgte til en dame på finn, som bodde i nærheten, hun hadde 3 gutter som brukte den str nå og det kunne gå i arv til neste, sa egentlig jeg ville bare ha 3000,men hun synes det var lite

Anonymkode: 81e30...f98

Så flaks at du fant noen som trengte alle tre størrelsene samtidig, da.

Anonymkode: 1907c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Så flaks at du fant noen som trengte alle tre størrelsene samtidig, da.

Anonymkode: 1907c...f9c

Ja jeg var nok det + hun sa det kunne gå i arv og hun hadde også en baby som kunne arve

Anonymkode: 81e30...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg la ut på finn og på facebook, solgte til en dame på finn, som bodde i nærheten, hun hadde 3 gutter som brukte den str nå og det kunne gå i arv til neste, sa egentlig jeg ville bare ha 3000,men hun synes det var lite

Anonymkode: 81e30...f98

Hun kunne fått klærne for 3000kr, men valgte frivillig å betalte deg 4000kr? Tror jeg ikke ett sekund på

Anonymkode: edcea...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...