Gå til innhold

Fint gravsted fremover


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere tips til hva som kan være fint året rundt? Setter utrolig pris på svar. Plantetips.......

Tusen takk!

Anonymkode: c1b6f...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heuchera/alunrot. Flott bladverk som kommer i mange varianter. Blomstene gjør ikke like mye utav seg, men den holder seg pen og krever ikke mye stell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Himmel og hav skrev:

Heuchera/alunrot. Flott bladverk som kommer i mange varianter. Blomstene gjør ikke like mye utav seg, men den holder seg pen og krever ikke mye stell. 

Helt enig i alunrot, vi bruker alltid det  Han her har et utrolig utvalg som folk kjører langt for å handle hos:

http://www.blomste-svein.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kira skrev:

Helt enig i alunrot, vi bruker alltid det  Han her har et utrolig utvalg som folk kjører langt for å handle hos:

http://www.blomste-svein.com/

De var kjempefine. Her har vi alltid brukt lyng, kan ikke huske å sett alunrot før. Og de tåler å stå ute på kirkegård hele vinteren?

Anonymkode: 46b17...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De var kjempefine. Her har vi alltid brukt lyng, kan ikke huske å sett alunrot før. Og de tåler å stå ute på kirkegård hele vinteren?

Anonymkode: 46b17...0a0

Det kommer kanskje litt an på hvor værhardt det er der du skal plante, men i Oslo-området står de med blader hele vinteren. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kira skrev:

Det kommer kanskje litt an på hvor værhardt det er der du skal plante, men i Oslo-området står de med blader hele vinteren. 

 

Da burde de stå fint her og vil jeg tro. Bor i Agder

Anonymkode: 46b17...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da burde de stå fint her og vil jeg tro. Bor i Agder

Anonymkode: 46b17...0a0

Det er jo ofte milde vintre der, så det vil jeg også tro. Hvis du noen gang kjører E18 mot Oslo, så anbefaler jeg deg å stikke innom Blomster-Svein. Gartneriet er rett ved siden av E18 på Kjellstad, avkjøringen etter Drammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Kira skrev:

Det er jo ofte milde vintre der, så det vil jeg også tro. Hvis du noen gang kjører E18 mot Oslo, så anbefaler jeg deg å stikke innom Blomster-Svein. Gartneriet er rett ved siden av E18 på Kjellstad, avkjøringen etter Drammen. 

Han hadde veldig fine blomster, synd det er så langt unna og jeg aldri er på den kanten :( Jeg får ta en kikk på gartneriene her og se om de har noen fine, er stort sett bare forskjellige Hageland her.

Anonymkode: 46b17...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...