Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hvor mye lån har dere? Vi vurderer å øke lånet til 5 mill. Har verdier for det doble, så kan selge om vi skulle måtte, men blir det for trangt i hverdagen? Anonymkode: 4e76a...096
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Kommer jo an på forbruket deres, men for oss går det helt fint! Vi har over 5,5 med hus-, bil- og studielån. Anonymkode: f13fe...d05
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Vi har lån på ca 5,6 i dag. Men pga utleiedeler dekkes 2,5 av dette. Har Ok råd, men synes egentlig de 3,1 vi har er nok. Men vi har dyre vaner med mat/vin - kunne sløyfet noe av dette så klart. Har råd til 1 ferie per år, men har 3 barn. Det «ekstra» barnet er dyrt 😅 Anonymkode: 6da44...0bf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Vi har 4,8 i huslån, tjener 1,5 i bunn/grunnlønn. Han får bonus i tillegg, jeg har ca 100k ekstra i turnustillegg, så totalt tjener vi litt mer. Synes vi har veldig romslig økonomi. Vi sparer til ferier, og har brukt mye på oppussing og husbygging i tillegg til å leve behagelig. Vi klarer fint å legge til side 15k i mnd ved siden av vanlige utgifter. Anonymkode: 482a1...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå