Gå til innhold

Dere som tjener 1.5 mill til sammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lån har dere?

Vi vurderer å øke lånet til 5 mill. Har verdier for det doble, så kan selge om vi skulle måtte, men blir det for trangt i hverdagen?

Anonymkode: 4e76a...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på forbruket deres, men for oss går det helt fint! Vi har over 5,5 med hus-, bil- og studielån.

Anonymkode: f13fe...d05

Skrevet

Vi har lån på ca 5,6 i dag. Men pga utleiedeler dekkes 2,5 av dette. Har Ok råd, men synes egentlig de 3,1 vi har er nok. Men vi har dyre vaner med mat/vin - kunne sløyfet noe av dette så klart. Har råd til 1 ferie per år, men har 3 barn. Det «ekstra» barnet er dyrt 😅

Anonymkode: 6da44...0bf

Skrevet

Vi har 4,8 i huslån, tjener 1,5 i bunn/grunnlønn. Han får bonus i tillegg, jeg har ca 100k ekstra i turnustillegg, så totalt tjener vi litt mer. 

Synes vi har veldig romslig økonomi. Vi sparer til ferier, og har brukt mye på oppussing og husbygging i tillegg til å leve behagelig. Vi klarer fint å legge til side 15k i mnd ved siden av vanlige utgifter. 

Anonymkode: 482a1...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...