Gå til innhold

Tamoxifen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som bruker, eller har brukt Tamoxifen? Har dere fått bivirkninger? Hvis ja, hvor lenge etter at dere startet med tablettene kom bivirkningene? Har dere mistet menstruasjon? 

 

Anonymkode: aa8eb...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 😊 Jeg bruker det forebyggende etter forstadie til brystkreft for to år siden. Ingen bivirkninger men det har jeg aldri hatt på medisiner så er heldig sånn sett. Menstruasjonen  er intakt, litt mer uregelmessig enn før, dvs lengre mellom blødningene. Er 45 år 😊

Har du nettopp begynt på den?

Anonymkode: 92bd9...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei 😊 Jeg bruker det forebyggende etter forstadie til brystkreft for to år siden. Ingen bivirkninger men det har jeg aldri hatt på medisiner så er heldig sånn sett. Menstruasjonen  er intakt, litt mer uregelmessig enn før, dvs lengre mellom blødningene. Er 45 år 😊

Har du nettopp begynt på den?

Anonymkode: 92bd9...3ab

Tusen takk for svar! Jeg har begynt med tablettene for 2 uker siden. Merker foreløpig ingen bivirkninger. Legen sa, at trening 4 timer i uken gir færre eller ingen bivirkninger. Det håper jeg, for jeg trener mye. Trener du? Jeg ble operert for brystkreft i august, men er nå kreftfri og det var heldigvis ingen spredning. Skal ta Tamoxifen i 5 år. Hvor lenge må du ta de? 

Anonymkode: aa8eb...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar! Jeg har begynt med tablettene for 2 uker siden. Merker foreløpig ingen bivirkninger. Legen sa, at trening 4 timer i uken gir færre eller ingen bivirkninger. Det håper jeg, for jeg trener mye. Trener du? Jeg ble operert for brystkreft i august, men er nå kreftfri og det var heldigvis ingen spredning. Skal ta Tamoxifen i 5 år. Hvor lenge må du ta de? 

Anonymkode: aa8eb...4d9

Er forresten også 45 år. 

Anonymkode: aa8eb...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig 😊 Nei jeg er ikke flink til å trene 🙈 men jeg går mye i jobben jeg har da. Er ikke sikkert du heller vil oppleve bivirkninger, men mener kreftsykepleier sa at hvis det ikke var noen bivirkninger etter tre mnd bruk slapp man unna som regel. Jeg skal gå på de i ti år, noen mnd pause etter fem.

Godt det ikke var spredning, ønsker deg masse lykke til videre 😊

 

Anonymkode: 92bd9...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare hyggelig 😊 Nei jeg er ikke flink til å trene 🙈 men jeg går mye i jobben jeg har da. Er ikke sikkert du heller vil oppleve bivirkninger, men mener kreftsykepleier sa at hvis det ikke var noen bivirkninger etter tre mnd bruk slapp man unna som regel. Jeg skal gå på de i ti år, noen mnd pause etter fem.

Godt det ikke var spredning, ønsker deg masse lykke til videre 😊

 

Anonymkode: 92bd9...3ab

Tusen takk! Det var veldig nyttig med noen erfaringer! Et spørsmål til... forandret sexlysten seg hos deg? 🤪

Anonymkode: aa8eb...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk! Det var veldig nyttig med noen erfaringer! Et spørsmål til... forandret sexlysten seg hos deg? 🤪

Anonymkode: aa8eb...4d9

Neida den er ikke forandret 😊

Anonymkode: 92bd9...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida den er ikke forandret 😊

Anonymkode: 92bd9...3ab

Så bra! Satser på det samme 😅

Anonymkode: aa8eb...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...