Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Hei! Ganske sikker på at jeg har fått urinveisinfeksjon, det kom helt plutselig for noen timer siden. Det svir noe helt for jævlig, og jeg løper på do og tisser hele tiden. Kjennes som om blæra er stappfull, men det kommer noen få dråper. Skal få tak i medisiner i morgen. Men er det noen som har noen råd for å lindre det litt nå i kveld? Anonymkode: dd516...7e2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Paracet, ibux og drikke masse. Få skyllet ut bakteriene. Gjerne noe surt, det liker de ikke (typ sitron vann), dropp sukker. God bedring. Anonymkode: e2bd5...6fc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Drikk nok, et glass vann for hver gang du er på do. Både fordi det er bedre å faktisk tisse ut litt når man først må tisse, men også for å skylle ut basiluskene Ellers må du bare ta smertestillende, paracet. Anonymkode: 9988c...cc5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Ta overdose c vitamin, et par sånn brusetabletter med c vitamin hvis du har, i et stort glass vann. Det hjalp meg en gang ved begynnende uvi. Du tisser overskuddet ut Anonymkode: 793af...e4e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Har dessverre ikke c-vitamin, men har tatt Paracet og et bad. Føles litt bedre, men absolutt ikke bra... Håper virkelig jeg får sove i natt. Men takk for tips! 🙂 Anonymkode: dd516...7e2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Nå sørger jeg for å alltid ha uricur liggende (RFSU uricur/urincur). Antibiotika funker best, men når man må vente en dag eller to på lege er denne gull å ha. Anonymkode: e923a...004
Leverpostei Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 For meg hjelper det å spyle underlivet med varm vann, økt blodtilførsel lindrer noe. Eller er det Paracet og Ibux, ja, og masse vann. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Nå har du forhåpentligvis fått antibiotika, men akutthjelp ved smerter og ubehag som kan hjelpe er å fylle en bøtte med varmt vann, og sitte på bøtta. Den varme dampen lindrer. (Du skal altså ikke sitte i vannet, bare slik at du sitter over vanndamp). I tillegg drikke, drikke, drikke, så mye du bare klarer, og helst litt syrlige drikker/c-vitamin/sitrondråper. Varm på beina, legg varmepute over mage/korsrygg. God bedring! Anonymkode: 8b7e9...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå