Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #1 Skrevet 28. september 2020 Når introduserte dere daten/kjæresten til barnet for første gang? Her holder jeg på med en veldig god gutt vi har hold på i snart 5 uker men føler enda for og vente med og introdusere han til min 2 åring, Han har møtt mine foreldre når han skulle hente meg, føler foreldrene mine er alt for ivrige sammen med ene søsteren minn skjønner at de vil bli bedre kjent med han osv, men vi holder enda på å bli bedre kjent med hverandre og har spurt om de kan ta det litt med ro og om vi kan få være litt i fred utenom at søsteren min eller foreldrene mine skal bable hele tiden om han kommer på besøk (altså forstyrre). Og etterhvert kan de også få bli bedre kjent me han når vi vet at dette funker bra, noe som det gjør allerede, Her har jeg sakt til han at han kan komme etter jeg har lagt barnet mitt noe han også synes er litt greit når vi holder på å bli bedre kjent med hverandre. Jeg overnatter hos han når barnet er annen vær helg hos pappen sin. Synes er litt mye mas med foreldrene mine og ene søsteren min om og bli kjent, forrige gang med exen min skulle søsteren min snakke me han hele besøket nesten, hun er veldig glad i å snakke i vei heh. Noen tips? fra noen som har opplevd slik? Anonymkode: 57c3a...dbf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #2 Skrevet 28. september 2020 Vent i minst 3-4 måneder til. Minst! Anonymkode: 1d9cc...28d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #3 Skrevet 28. september 2020 Bor du hjemme? Anonymkode: e9dd2...a89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #4 Skrevet 28. september 2020 Oi, hele fem uker! Om et års tid kan du ev begynne å tenke på å introdusere ham for barnet. Be familien din holde munn og holde seg i ro. Fatter faktisk ikke at du allerede har introdusert ham for dem, engang. Anonymkode: 58e8a...6f5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #5 Skrevet 28. september 2020 Minst et år bør du vente. Anonymkode: 0fdf7...2ca
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 Du igjen? Du bør vente minst 6 måneder før du introduserer han for barnet. og du.....flytt ut og prøv å klar deg støv før du blir avhengig av en type. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 3bfdd...cbf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, hele fem uker! Om et års tid kan du ev begynne å tenke på å introdusere ham for barnet. Be familien din holde munn og holde seg i ro. Fatter faktisk ikke at du allerede har introdusert ham for dem, engang. Anonymkode: 58e8a...6f5 Har bedt dem om og ta det med ro, sammen med søsteren min. Og at vi enda ikke er klare for sånne middags besøk for dette betyr at barnet mitt også er til stedet, og for og bli kjent og bable i times vis sammen med dem og søsteren min. Anonymkode: 57c3a...dbf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du igjen? Du bør vente minst 6 måneder før du introduserer han for barnet. og du.....flytt ut og prøv å klar deg støv før du blir avhengig av en type. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 3bfdd...cbf hvem igjen? Har tenkt og vente minst 4-7 måneder til før jeg vet at vi blir noe. Resten trenger jeg ikke å svare deg på🤷♀️ Anonymkode: 57c3a...dbf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #9 Skrevet 28. september 2020 Flytt for deg selv først. Det er ikke sunt å gå rett hjemmefra til et samboerskap, alle burde bo alene litt først og "finne seg sjæl" før man skal begynne tilpasse seg en samboer. Ville ventet minst 6 til 12 mnd med å introdusere barnet for mannen. Anonymkode: c37b8...8a5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #10 Skrevet 28. september 2020 For noen hysteriske høns her! Jeg er alenemamma å skal jeg date en mann så må jeg møte han oftere enn de få gangene jeg har barnefri.Så etter en måned så begynte vi å finne på gøy aktiviteter der kjæresten min var med. Jeg presenterte han som en venn. Så vi var på akvariet sammen,VilVite,ut å spise,hjemme å spille brettspill som sønnen min likte. Kjæresten min spillet også Minecraft med sønnen min,til stor stas for sønnen min. Barnet mitt spurte ofte om ikke "Per" kunne komme på besøk eller være med på aktiviter vi skulle på,for det var så gøy når han var med. Sønnen min begynte å også å mase om jeg ikke kunne bli kjæresten Per. Anonymkode: d0431...f56
sug lut Skrevet 28. september 2020 #11 Skrevet 28. september 2020 Vent til du er voksen. Om du lurer på når det er så er det i det minste når du har fått hår på tissen og det aldri ville falle deg inn å kalle ham TYPEN.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #12 Skrevet 28. september 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Når introduserte dere daten/kjæresten til barnet for første gang? Her holder jeg på med en veldig god gutt vi har hold på i snart 5 uker men føler enda for og vente med og introdusere han til min 2 åring, Han har møtt mine foreldre når han skulle hente meg, føler foreldrene mine er alt for ivrige sammen med ene søsteren minn skjønner at de vil bli bedre kjent med han osv, men vi holder enda på å bli bedre kjent med hverandre og har spurt om de kan ta det litt med ro og om vi kan få være litt i fred utenom at søsteren min eller foreldrene mine skal bable hele tiden om han kommer på besøk (altså forstyrre). Og etterhvert kan de også få bli bedre kjent me han når vi vet at dette funker bra, noe som det gjør allerede, Her har jeg sakt til han at han kan komme etter jeg har lagt barnet mitt noe han også synes er litt greit når vi holder på å bli bedre kjent med hverandre. Jeg overnatter hos han når barnet er annen vær helg hos pappen sin. Synes er litt mye mas med foreldrene mine og ene søsteren min om og bli kjent, forrige gang med exen min skulle søsteren min snakke me han hele besøket nesten, hun er veldig glad i å snakke i vei heh. Noen tips? fra noen som har opplevd slik? Anonymkode: 57c3a...dbf Jeg dater nå, og venter lenge til forløpig, vil være sikker. Sist gang traff barnet daten min, men vi sa vi bare var venner, var sammen i 8mnd, denne gangen kommer det til og gå lengre, og kommer til og la datet treffe de andre i familier og venner før jeg iblander barn. har datet 6mnd nå ,venter nok i alle fall et halvt år til Anonymkode: 3e87d...53b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #13 Skrevet 28. september 2020 1 time siden, sug lut skrev: Vent til du er voksen. Om du lurer på når det er så er det i det minste når du har fått hår på tissen og det aldri ville falle deg inn å kalle ham TYPEN. Typen er da helt vanlig å kalle kjæresten for! Anonymkode: d0431...f56
sug lut Skrevet 28. september 2020 #14 Skrevet 28. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Typen er da helt vanlig å kalle kjæresten for! Anonymkode: d0431...f56 Men da venter du med barn til du er voksen nok til at det ikke lenger er det vanlige. Ingen voksne, oppegående mennesker har en "type".
Anonym bruker Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 21 minutter siden, sug lut skrev: Men da venter du med barn til du er voksen nok til at det ikke lenger er det vanlige. Ingen voksne, oppegående mennesker har en "type". Jo jeg er 35 år å kan lett si typen min. Barn har jeg også. Anonymkode: d0431...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå