Gå til innhold

Dere med silikonpupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner man at det er inplantater?

Anonymkode: cea3d...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter litt amming og mer fett på kroppen, nei det kjennes veldig lite. Jeg la mine under muskelen da jeg var svært tynn. Når jeg tok puppene veide jeg 53kg og er 178høy. Da så man ikke at jeg hadde silikon (tok veldig lite), men man kjente det. Nå veier jeg 66kg pluss at ammingen har gjort de mykere. 

Anonymkode: 088ef...2ac

Skrevet

Hvordan da tenker du, når man kniper på de?

Det finnes veldig mange ulike typer med ulike kvaliteter. 

Mine er veldig bevegelige og naturtro. Feks blir de flatere og legger seg utover mot siden av brystkassen når jeg ligger på rygg. Dermed seg de veldig naturlig ut. De er i tillegg små, jeg ønsket kun å fylle på det som var ammet bort, og har nok godt under snittet med fyll. Brystene mine er ikke store.

Jeg kan egentlig ikke kjenne protesen. Selv om jeg er veldig tynn. Men har man en fastere protese, så vil man  nok kunne kjenne den. 

Anonymkode: a54ab...372

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan da tenker du, når man kniper på de?

Det finnes veldig mange ulike typer med ulike kvaliteter. 

Mine er veldig bevegelige og naturtro. Feks blir de flatere og legger seg utover mot siden av brystkassen når jeg ligger på rygg. Dermed seg de veldig naturlig ut. De er i tillegg små, jeg ønsket kun å fylle på det som var ammet bort, og har nok godt under snittet med fyll. Brystene mine er ikke store.

Jeg kan egentlig ikke kjenne protesen. Selv om jeg er veldig tynn. Men har man en fastere protese, så vil man  nok kunne kjenne den. 

Anonymkode: a54ab...372

Når man kniper på de ja. Takk for svar begge to:-)

Anonymkode: cea3d...0ef

Skrevet

Ha en venninne med silikon og der ser og kjenner man det veldig godt. 

De er mye fastere enn en normal pupp, og når hun legger seg på rygg står de rett opp da også så alle ser at de er falske når hun f.eks er på stranden. 

Anonymkode: 48258...742

Skrevet

Mine ser helt naturlige ut, og man kjenner de ikke. Sist mann jeg var sammen med, nektet å tro at jeg hadde silikon. Når jeg hopper, hopper de, når jeg ligger på rygg, går de til siden. Tror det bare var det første året, man kunne se at det var silikon.

Anonymkode: 6dd85...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...