Gå til innhold

Facebookkløne trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på en lukket gruppe og skrev et innlegg (trodde jeg i hvert fall) under "hva tenker du på". Trykket enter eller hva det nå var, og innlegget er ikke kommet opp. Betyr det at innlegget er til godkjenning eller noe slikt, eller skulle jeg skrevet det et annet sted? Ligger innlegget nå for eksempel ute på min profil istedenfor på den lukkede gruppa? Klarer ikke å finne det noe sted, men er en særdeles utrent facebookbruker, da... Hjelp! Vil gjerne slette det hvis det ligger noe annet sted enn i den lukkede gruppa...

Anonymkode: ff587...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har skjedd meg og - skjønner ingenting jeg heller dessverre.... Så følger i tilfelle noen har et svar...

Anonymkode: 3eb69...38e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette har skjedd meg og - skjønner ingenting jeg heller dessverre.... Så følger i tilfelle noen har et svar...

Anonymkode: 3eb69...38e

Er du vant til å bruke Facebook? Lurer på om jeg skrev det på riktig sted eller om det er et annet sted man skriver innlegg? Lurer også på hvordan man ser hva man har på veggen (eller hva det nå heter) slik at jeg kan se om det har havnet der.

Skrevet

Enter på Facebook er vel ikke lagre? Du må vel trykke på den blå pila når du vil poste noe? 

Anonymkode: 0c6e3...59b

Skrevet

Kan godt hende det ligger til godkjenning av administrator av gruppen, er iallefall slik på noen kjøp og salg - grupper jeg er på. 

Anonymkode: bf5a2...a4f

Skrevet

«Hva tenker du på» er statusoppdatering på din egen vegg. 

Anonymkode: e5d01...c59

Skrevet

Takk for svar, alle! Nå lå innlegget i gruppa og var godkjent av admin, så da hadde jeg nok skrevet det riktig sted. 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...