Gå til innhold

Jobbe 3 dager ,så høstferie :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg masse, vi skal på hytta med pappa/bestefar :) fra onsdag til fredag, Lørdagen skal barnet i bursdag og Søndag er det Komfirmasjon, Gleder meg sikkelig merker jeg :)

Hva er dere planer i høstferien? vet at noen har nå og noen har neste uke

Anonymkode: 6dacf...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser på hytta til helga! Gleder oss veldig. Skal gå turer, kjøre båt, få krabber, fiske, spille kort og kose oss. 

vi har hatt en tøff sommer med mye alvorlig sykdom, så dette gleder vi oss veldig til.

Anonymkode: fadb4...e29

Skrevet

I helgen skal vi i en navnefest og resten av høstferien blir vi hjemme. Håper på godvær så det blir greit å være en del ute 😊☀️

Anonymkode: 7913f...86a

Skrevet

Jobbe 4 dager til, så fri fredag + hele neste uke. Skal reparere gulvet på hytta i Lierne. Skal også handle i Sverige og leve det gode liv med frisk luft, fjell og avslapping. 

Anonymkode: 0c544...6e6

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jobbe 4 dager til, så fri fredag + hele neste uke. Skal reparere gulvet på hytta i Lierne. Skal også handle i Sverige og leve det gode liv med frisk luft, fjell og avslapping. 

Ikke for å ødelegge gleden, men grensa til gäddede er stengt....🙈  tenkte oss dit vi å, men 10 dagers karantene funker dårlig... 

Anonymkode: e0613...fb7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å ødelegge gleden, men grensa til gäddede er stengt....🙈  tenkte oss dit vi å, men 10 dagers karantene funker dårlig... 

Anonymkode: e0613...fb7

Vi vet, og vi tar handlinga på mandag, og 10 dager etter det. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi vet, og vi tar handlinga på mandag, og 10 dager etter det. 

Man er rimelig desperat etter svensk kjøtt øg røyk når man gidder å ta 10 dager i karantene for det

Anonymkode: bfa3f...ef9

Skrevet

Er på hytta nå 😊

Er så glad vi endret  og begynte å dra opp første del av ferien. Nå tar vi fredag til onsdag, mye mindre folk og køfritt hjem 👍🏻

Anonymkode: 4a430...394

Skrevet

Her er det høstferie uke 41. Må jobbe mandag - fredag, men tar med meg mann og barn til Loen lørdag til søndag. Har ikke hatt høstferie siden jeg gikk på skolen, får heller ikke fri fra jobb...

Anonymkode: d0abd...f59

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man er rimelig desperat etter svensk kjøtt øg røyk når man gidder å ta 10 dager i karantene for det

Anonymkode: bfa3f...ef9

Ja erru gal. Og så må jeg jo få ut bestillingen min fra systembolaget vøtt. Må ha chablis og sjokkis til kvelds. Det er faktisk ikke noe problem med de 10 dagene fra mandag. Og hytta ligger tett ved grensa, så det er kortere til Gäddede enn Sandvika eller Kvelibua. 

Skrevet

Kan jo være at de åpner Härjedalen og Jämtland til uka...? Tviler, men.. Sånn apropos karantene og ikke. 

Anonymkode: 2f84b...ee1

Skrevet

Så koslig mange skal ha det :)

Det er flott og høre :) eneste som er oppe i sverige er vel tocksfors og charlottenberg

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koslig mange skal ha det :)

Det er flott og høre :) eneste som er oppe i sverige er vel tocksfors og charlottenberg

Er vel ny vurdering denne uka. 

Anonymkode: 2f84b...ee1

Skrevet

Drar på hytta på lørdag og jeg og barna blir til onsdag. Mannen ned søndag for å jobbe 3 dager. Jeg jobber Tors og fre, mannen har fri 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det høstferie uke 41. Må jobbe mandag - fredag, men tar med meg mann og barn til Loen lørdag til søndag. Har ikke hatt høstferie siden jeg gikk på skolen, får heller ikke fri fra jobb...

Anonymkode: d0abd...f59

Loen 🥰🥰 Skal dere til Alexandra? 

Anonymkode: c98fb...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...