Gå til innhold

Massasje


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått eir gavekort på massasje som skal brukes,hovedsakelig rygg og nakke var det jeg skrev når jeg bestilte. Har aldri vært på massasje før, skal jeg ta av klær. Hvordan foregår det?🙈

Anonymkode: 5a4a3...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det bare er rygg/nakke så kan du trolig beholde buksen. Men det er ofte greit å komme til helt nederst i ryggen også, så det er enklere om du også tar av buksen. Sånn at du ligger på benken med truse og bh. Eller i det minste en bukse som du kan åpne og trekke litt ned. Ha på deg en bh med lukning i ryggen, da kan massøren åpne denne mens den jobber, og feste den igjen før du snur deg eller skal reise deg fra benken igjen.

Kos deg :)

Anonymkode: 0b34d...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men gir de beskjed om dette og er det likt overalt. Skal eg ta med håndkle? Jeg kjenner henne som skal massere, det er litt ubehaigelig men  Er ikke flere massører her vi bor. 

Anonymkode: 5a4a3...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig fra sted til sted hvordan de gjør dette, og når det kommer inn en kunde som ikke har vært der før sier de hvordan de vil ha det.

Da jeg var sist sa mannen, ta av deg genseren og knepp opp buksa før du legger deg på magen her, behold bh'en på. Jeg gjorde som han sa og da jeg hadde lagt meg ned brettet han bukselinningen litt ned og kneppet opp bh'en min. Han masserte ferdig og kneppet på igjen bh'en før jeg reiste meg opp.

Har aldri hatt med eget håndkle, hadde de forventet det hadde de sagt det når du bestilte.

Anonymkode: c5524...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker massasje og har hatt det mange, mange ganger ulike steder. Forløpet pleier alltid å være at massøren viser deg rommet, forteller at du skal ta av deg på overkroppen og gjerne buksen, og legge deg med ansiktet med på benken. Så går han eller hun ut mens du gjør deg klar. 
 

Når massøren kommer inn igjen masser hun rygg og nakke, og hvis du skal snu deg holder hun opp et laken slik at du kan snu deg usett. Når timen er over går hun ut, og du kan kle deg i ro og fred. 

Anonymkode: ef454...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...