Gå til innhold

Salt lammekjøtt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har fårikål kjøtt, men får plutselig gjester. Kan man da ta saltet lammekjøtt oppi fårikål gryten? Vi har Altså ikke nok fårikålkjøtt. (Usaltet?)

Anonymkode: 39cca...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kokt det i en egen gryte ved siden av. Salt lammekjøtt må jo småkoke et par timer så det blir skikkelig mørt så jeg ville passet på at det ble mørt i en egen gryte og ikke tørt i fårikålgryta.

Du skal jo uansett lage poteter, også kan du lage en rotstappe pluss fårikålen. Når alt settes på bordet kan folk forsyne seg av litt forskjellig. 

Jeg vil tro det salte lammekjøttet blir godt sammen med fårikålen på tallerkenen.

Anonymkode: de8a9...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ville kokt det i en egen gryte ved siden av. Salt lammekjøtt må jo småkoke et par timer så det blir skikkelig mørt så jeg ville passet på at det ble mørt i en egen gryte og ikke tørt i fårikålgryta.

Du skal jo uansett lage poteter, også kan du lage en rotstappe pluss fårikålen. Når alt settes på bordet kan folk forsyne seg av litt forskjellig. 

Jeg vil tro det salte lammekjøttet blir godt sammen med fårikålen på tallerkenen.

Anonymkode: de8a9...7e2

Tusen takk for tips ❤ det skal jeg gjøre 

Anonymkode: 39cca...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...