Gå til innhold

Hvordan er ditt hverdags-halssmykke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke hver dag, men Det jeg bruker om jeg bruker noe til hverdags er det det jeg arvet etter min avdøde søster

Anonymkode: de896...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sølvsmykke med en rillete sylinderform med mørkere felter i rillene (vet ikke hva det heter) er det jeg bruker oftest. Sover sjelden med smykker.

Anonymkode: cf81f...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå som høygravid: Giftering og forlovelsesring.

Til vanlig har jeg ikke smykke men ønsker meg ett med initialene til barna på. Et design som er relativt anonymt, ikke sånn stort og prangende.

Anonymkode: 486b9...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et smykke jeg har fått av mannen min - hjerte dekket av hvite og svarte diamanter. Har det alltid på.

Anonymkode: c7102...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere jeg bytter på. Et enkelt gullsmykke, enstens diamant i hvitt gull lenke og en enkelt smaragd med hvitt gull lenke er de jeg går mest med til hverdags.

Anonymkode: 78772...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et enkelt lite hjerte av sølv med stener rundt. Jeg og datteren har det samme smykke å vi tar det aldri av😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dobbelt hjertesmykke med navnet på min døde sønn på det ene, og navnet mitt og samboers navn på det andre. 

Anonymkode: 37eb7...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg av kjæresten min, det ser litt pompøst ut, men er ganske lite så synes det går også til hverdags. Bor ikke sammen med kjæresten min, så er godt å ha dette hele tiden. 

Screenshot_20200927_132632_com.qeexo.smartshot.jpg

Anonymkode: d2837...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette fikk jeg av kjæresten min, det ser litt pompøst ut, men er ganske lite så synes det går også til hverdags. Bor ikke sammen med kjæresten min, så er godt å ha dette hele tiden. 

Screenshot_20200927_132632_com.qeexo.smartshot.jpg

Anonymkode: d2837...d6d

Synes det var fint, ikke pompøst i det hele tatt 😊

Anonymkode: cf81f...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lenke i sølv, men det er litt spesielt. Har aldri sett lignende hverken i butikk eller på andre....

Det er litt tykt, ikke til å ha anheng på, men det er ikke sånn "kjetting" som mange andre lenker. Vanskelig å forklare. Det er mange ledd som er festet sammen på en litt usynlig måte mellom leddene.

Veldig glad i det, fikk det av mannen min for nærmere 20 år siden.

Anonymkode: e44bb...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...