Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Har to barn med eksen min, som er hos meg annenhver uke. Eldstemann er snart 18 år. De skulle komme til meg i går, men så får jeg høre at eldstemann har vært/er litt forkjøla. Tett nese/snørrete/litt hoste. Ikke feber og god allmenntilstand. Faren hans (min eks), tenkte at det ikke var så farlig med å teste, er jo ingen smitte her omkring allikevel. Altså, jeg ble både sint og provosert, og sa at selvfølgelig burde han testes!! Sønnen min er nesten frisk igjen nå, så han kom hit idag, og holder seg i kjelleren, unna resten av familien. Bør han testes på mandag? Siden han nå er så og si frisk? Jeg tenker ja...Eksen sier nei... Hva tenker dere ? Eller er det noe helsepersonell her som VET hva som bør gjøres? Anonymkode: 53e53...e09
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Små barn skal hvertfall testes hvis de ikke blir bedre i løpet av 48 timer, de trenger ikke å teste seg ved første symptom på luftveisinfeksjon. Anonymkode: f7ed4...bb4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Man blir ikke testet bare fordi man er litt neseforkjølet her ihvertfall. Man skal se an i 2-3 dager, blir man verre ringer man legen og får gjerne en test, blir man bedre blir man bare hjemme til alle symptomer er borte og slipper test. Høres ut som eksmannen din har gjort helt rett. Anonymkode: 7ad11...403
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Enig med eksmannen Anonymkode: 7afc9...f53
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Hvis han er så og si frisk igjen nå, så nei, enig med eksen din. Anonymkode: 11790...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå