Gå til innhold

Legevakt? (Corona)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste forkjølelsen i mitt liv. 

Tung i hodet, utslitt, vondt i hodet, ingen luktesans eller smakssans, jeg hveser når jeg puster. Hvis jeg hoster skikkelig, så føles det som om jeg kveles når jeg prøver å få inn luft. 

Men, ingen feber. Og det er mer slimhoste enn tørrhoste. Kan bare være en vanlig forkjølelse? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet bare at jeg har det helt elendig 

Hjelp🙏🏼

Anonymkode: e97e2...55a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der høres ut som Corona pga ingen lukte-og smakssans. Bestill test nå!!!

Anonymkode: a7ac9...0c7

Skrevet

Og ikke dra til legevakta uten å ha fått time til test. De ønsker ikke Corona-syke på venterommet som smitter en haug av andre.

Ring

Anonymkode: a7ac9...0c7

Skrevet

Ring coronalegevakten! 

Jeg var slik som deg for noen uker siden,  men 2 neg tester. Kraftig forkjølelse som det heter på godt norsk. 

God bedring

Skrevet

Ja, jeg mente at jeg skulle ringe. Ikke møte opp. 
Man blir jo nervøs. Spesielt når man ikke føler man får luft

Skrevet
Akkurat nå, KellyTaylor skrev:

Ring coronalegevakten! 

Jeg var slik som deg for noen uker siden,  men 2 neg tester. Kraftig forkjølelse som det heter på godt norsk. 

God bedring

Takk🙏🏼
Ja, kan absolutt bare være en skikkelig hard forkjølelse. Men i disse tider blir man jo usikker

Skrevet

Det kan godt hende det er vanlig forkjølelse, men når du sliter med å puste, er det uansett greit å sjekke det opp. Føre å få det sjekket, må du testes. Ring legevakta/ koronatelefon. 

Anonymkode: be128...4de

Skrevet

Jeg mister alltid smaks- og luktesans når jeg er skikkelig forkjøla.

Men enig med alle her - ring coronatelefonen!

Anonymkode: 750a0...a5a

Skrevet

I førdte omgang må du selvfølgelig testes. Ring og bestill time.

Anonymkode: 43982...d0e

Skrevet

Bestill time til coronatest, så tar du det derifra. Du kan evt ringe legevakten og høre hva du kan gjøre, men en test er nok det første du skal gjøre. 

Jeg tok test igår og fikk svar igår. Jeg trodde det tok lengre tid så sjekket ikke igår, men så prøvesvaret hadde kommet igår både for meg og mitt ene barn. Mitt andre barn tok forrige uke og det tok ett døgn før svaret kom, men da var det færre ledige timer når hun bestilte så har vel en sammenheng. 

Anonymkode: b5dbb...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...