Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Jeg er nødt til å ta kollektivt inn til Oslo på onsdag sammen med mitt minste barn. Vet det er anbefalt munnbind når man tar kollektivtransport i Oslo, selv når det er få folk som det kommer til å være på grunn av høstferien. Jeg kommer til å bruke munnbind, men vet at den anbefalingen ikke gjelder små barn. Noen som vet fra hvilken alder denne anbefalingen gjelder? Anonymkode: 05098...2fa
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 https://helsenorge.no/koronavirus/munnbind Anonymkode: 36367...127
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: https://helsenorge.no/koronavirus/munnbind Anonymkode: 36367...127 Med andre ord, ikke anbefalt for barn under ungdomskole alder, og man skal IKKE ha munnbind på barn under 2 år på grunn av faren for krybbedød. Tusen takk, da bruker jeg, men ikke 5 åringen Anonymkode: 05098...2fa
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 De fleste i Oslo har ikke barn og høstferie, så det er nok ikke så stor forskjell fra vanlig hvis dere reiser i rushtiden. Min erfaring er også at de som reiser i helgene tar mindre hensyn enn de som reiser til og fra jobb på hverdagene, så vær forberedt på mye folk som ikke nødvendigvis ser nytten i å holde avstand... Anonymkode: acc92...0d9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De fleste i Oslo har ikke barn og høstferie, så det er nok ikke så stor forskjell fra vanlig hvis dere reiser i rushtiden. Min erfaring er også at de som reiser i helgene tar mindre hensyn enn de som reiser til og fra jobb på hverdagene, så vær forberedt på mye folk som ikke nødvendigvis ser nytten i å holde avstand... Anonymkode: acc92...0d9 Til vanlig kjører vi bil, men den skal på verksted, og vi merker stor forskjell når det er høst ferie, og når det ikke er det. Mange av de som pendler til Oslo har barn. Vi skal ta toget fra utenfor Oslo inn til Oslo HI Anonymkode: 05098...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå