Gå til innhold

Blir du sur....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som ofte spørr om tjenester. Om jeg kan kjøre henne osv. Noen ganger sier jeg ja og av og til sier jeg nei. Hun bruker mange 😉😉😉😉😉 når hun sender meldinger. Men hvis jeg sier at det ikke passer svarer hun: ok og ingen 😉😉 Bør jeg ta det som ett tegn på at hun blir sint da?? 

Anonymkode: 98777...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun blir sikkert litt sur, men det spiller jo ingen rolle. Du har full rett til å ikke stå til hennes tjeneste når som helst. 

Anonymkode: 09fcd...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne meldinger vet jeg ikke om jeg hadde klart å svare ordentlig på i lengden, engang. En masse emojis og smisk og tigging? Nei takk. Sur får hun bare bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke du skal tolke dem som om hun blir sur. Hvilket fjes skulle hun brukt? Gråtefjes ville gitt deg dårlig samvittighet (eller indikert at du burde hatt det), smilefjes indikerer at hun er glad for svaret. Det er hun jo ikke osv. Jeg vet i hvertfaøl ikke hvilket fjes jeg skulle brukt. 

Anonymkode: 8c56d...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg synes ikke du skal tolke dem som om hun blir sur. Hvilket fjes skulle hun brukt? Gråtefjes ville gitt deg dårlig samvittighet (eller indikert at du burde hatt det), smilefjes indikerer at hun er glad for svaret. Det er hun jo ikke osv. Jeg vet i hvertfaøl ikke hvilket fjes jeg skulle brukt. 

Anonymkode: 8c56d...b8d

Hun kunne feks svart: «OK. Det går fint, jeg ordner meg på annet vis. 😊» 

Typ normal høflighet, og det å ikke gi sin snille venninne dårlig samvittighet...

Anonymkode: 92731...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kunne feks svart: «OK. Det går fint, jeg ordner meg på annet vis. 😊» 

Typ normal høflighet, og det å ikke gi sin snille venninne dårlig samvittighet...

Anonymkode: 92731...596

Ja, hun kunne det, men bare et kprt ok er også et tegn på at det ikke er noe problem, at hun ikke en gang tenker på at du kunne fått dårlig samvittighet.

Anonymkode: 8c56d...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kunne feks svart: «OK. Det går fint, jeg ordner meg på annet vis. 😊» 

Typ normal høflighet, og det å ikke gi sin snille venninne dårlig samvittighet...

Anonymkode: 92731...596

Hun skrev det etterpå. Jeg skal spørre noen andre, skrev hun ..

Anonymkode: 98777...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...