Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Leste om en som skrev hun syntes det vanlige livet var så kjedelig og ikke holdt det ut. Jeg har tenkt en del på det. Jeg liker godt endringer og går fort lei av ting jeg også, men nå som jeg er blitt godt voksen har jeg funnet en ny hobby når jeg sitter på kjedelige møter....noe jeg gjør veldig ofte i jobben min. Da fantaserer jeg om mennene i rommet. Jeg har fått det for meg at det er det sikkert mange andre som også gjør. Noen andre damer her i forumet som fantaserer når de sitter på møter eller bussen eller andre steder? Anonymkode: 559bf...f77
mammyO Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Jeg kan godt fantasere om kvelden når jeg har lagt meg, eller når jeg gjør kjedelig husarbeid. Aldri på møter, da følger jeg med og gir innspill. Ellers er det bortkastet tid å være der. Fantasere om kollegaer hadde vært kleint 😳 - min mening da
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Leste om en som skrev hun syntes det vanlige livet var så kjedelig og ikke holdt det ut. Jeg har tenkt en del på det. Jeg liker godt endringer og går fort lei av ting jeg også, men nå som jeg er blitt godt voksen har jeg funnet en ny hobby når jeg sitter på kjedelige møter....noe jeg gjør veldig ofte i jobben min. Da fantaserer jeg om mennene i rommet. Jeg har fått det for meg at det er det sikkert mange andre som også gjør. Noen andre damer her i forumet som fantaserer når de sitter på møter eller bussen eller andre steder? Anonymkode: 559bf...f77 På tog/buss med musikk på øret gjør jeg det.. Anonymkode: 76a95...26e
Mr. Freeze Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Nei, når jeg er på jobb konsentrerer jeg meg om å gjøre jobben min.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Jeg fantaserer mye, hele tiden egentlig. Kjører jeg bil later jeg som jeg har noen med meg som aldri har vært der før og i tankene mine forteller og forklarer jeg om tingene vi ser. Om jeg skal noe fantaserer jeg om hvordan det blir, hva folk kommer til å si og hva jeg vil svare osv. Mye av det handler vel om at jeg er ganske ensom, og ikke har noen å oppleve og gjøre ting sammen med, da later jeg som det er noen der... På jobb fantaserer jeg ikke da, der er jeg opptatt med andre ting. Anonymkode: 135bc...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå