Gå til innhold

Kjøpe vinterdress brukt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til en 2 åring. Jeg hadde kjøpt ny, kan sende den i retur. Ser en brukt til 1/3 av ny pris.. gå for den? Eller beholde den nye?

Anonymkode: 8b3fb...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Samme som de over. Eneste jeg er litt obs på er om den er brukt bare en sesong før. Noen selger ting som ser bra ut på bildet, men når man ser tøyet er det tydelig enten kjøpt brukt av selger før eller brukt av søsken. Og det som er litt kjipt med vinterdress da er at imprigneringen spes på rumpe, kne og armer er utslitt og foret kan klumpe seg og ikke varme så godt. 

Jeg kjøper ofte brukt som reservedress. Når dressen er søkk våt fra bhg er det kjekt å ha en ekstra mens den tørker eller skal vaskes. 

Anonymkode: b65a2...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på hvor mange barn du tenker skal arve den etterpå. Vi har fire barn på seks år. Så da kjøpes det nytt, slik at vannsøylen er sånn noenlunde til sistemann. Impregnering etter hvert bruk hjelper godt! Og dresser av god kvalitet. Utrolig stor forskjell, også innen samme merke.

Anonymkode: d3133...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye brukte dresser før og jeg har blitt skuffet... syns det er verre å gå fra avtalen om å kjøpe hvis man allerede har avtalt og man er hos selger.

Det ble ny dress

Hi

Anonymkode: 8b3fb...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ha flere dresser hvert år i den alderen med sønnen min. Han klarte å ødelegge dresser på de utroligste måter. Kjøpte brukt

Anonymkode: 1f9c6...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 9.22, Anonym bruker skrev:

Spørs på hvor mange barn du tenker skal arve den etterpå. Vi har fire barn på seks år. Så da kjøpes det nytt, slik at vannsøylen er sånn noenlunde til sistemann. Impregnering etter hvert bruk hjelper godt! Og dresser av god kvalitet. Utrolig stor forskjell, også innen samme merke.

Anonymkode: d3133...48f

Firlinger?!?

Anonymkode: 4248f...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt mest brukt. Avtalte akkurat med en på finn. 300 kr for meget meget pent brukt dress. Blir nesten tullete å kjøpe ny til over tusenlappen da. 

Anonymkode: 843a7...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...