Gå til innhold

Salg av bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si jeg selger bilen for 210000 men lånet er kun på 190000 hvordan løses dette? Og vil kjøper få vite at jeg har 190000 i lån? 

Anonymkode: 10351...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste, som er smart, sjekker heftelse på bilen. Heftelsen løser kjøper ut og det som blir til overs betaler kjøper direkte til deg.

Jeg hadde aldri gått med på å overføre hele summen til selger. Da har man ingen garanti for at heftelsen blir løst ut og slettet 

Anonymkode: 33dba...513

Skrevet

Jeg regner med at kjøper sjekker bilen i Brønnøysundregisteret og vil da se at du har pant i bilen, og hvor mye den i utgangspunktet var på

Anonymkode: 205f4...e68

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si jeg selger bilen for 210000 men lånet er kun på 190000 hvordan løses dette? Og vil kjøper få vite at jeg har 190000 i lån? 

Hvorfor lurer du på om kjøper vil få vite det? Har du tenkt til å la være å løse ut billånet?

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor lurer du på om kjøper vil få vite det? Har du tenkt til å la være å løse ut billånet?

Nei jeg skal selge til en bekjent, men bilen er verdt mye mer enn jeg selger men tror han forventer å få den for det som er igjen av lånet men det er jo ikke verdien på bilen. 

Skrevet

Men om jeg får 200000 for bilen og lånet er på 190000 hvordan løses det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...