Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Våknet med hoven vond hals, tung i hodet, sliten, hoste og hodepine. Føler meg elendig! Kan være uskyldig forkjølelse. Kan også være dødelig virus. Irriterende at det ikke er et mer tydelig skille. Hadde vært så kjekt hvis coronavirus gav et stort blått merke midt i panna. Eller et rødt merke formet som en flaggermus på armen. Nummen lillefinger. Fortann som ramla ut. Et eller annet som tydeliggjorde smitten😅 Uansett.. Hvor lenge holder jeg meg hjemme? Anonymkode: 7f9ba...083
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Til du har vært symptomfri i ett døgn. Anonymkode: 814c1...d28
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Er det ikke sånn at man bør teste seg lenger, når man har typiske koronasymptomer? Anonymkode: 04003...8b9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke sånn at man bør teste seg lenger, når man har typiske koronasymptomer? Anonymkode: 04003...8b9 Jo, jeg har tenkt å teste. Men neste ledige tid er ikke før onsdag neste uke😅 Anonymkode: 7f9ba...083
frk Nilsen Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, jeg har tenkt å teste. Men neste ledige tid er ikke før onsdag neste uke😅 Anonymkode: 7f9ba...083 Det var jo veldig lag ventetid... Hadde "milde symptomer" og booket time via nett, fikk tid til test dagen etter. (dette var i uken her)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, frk Nilsen skrev: Det var jo veldig lag ventetid... Hadde "milde symptomer" og booket time via nett, fikk tid til test dagen etter. (dette var i uken her) Ja, var inne å sjekket. Alle dagene er helt fulle. Helt utrolig 😅 Anonymkode: 7f9ba...083
frk Nilsen Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 (endret) 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, var inne å sjekket. Alle dagene er helt fulle. Helt utrolig 😅 Anonymkode: 7f9ba...083 Via fastlege eller? har du sjekket kommunen sine hjemmesider om de har noen "booking" til time? Eller så kan du få henvisning via koronatelefonen. Jeg ringte først kommunen sin koronatelefon og fikk beskjed om å logge inn og booke time via kommunens hjemmesider. Endret 25. september 2020 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo, jeg har tenkt å teste. Men neste ledige tid er ikke før onsdag neste uke😅 Anonymkode: 7f9ba...083 Oi, det var lenge å vente. Hva om du er symptomfri innen den tid igjen, må du fremdeles være hjemme til du har fått svar på testen? Anonymkode: 04003...8b9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 30 minutter siden, frk Nilsen skrev: Via fastlege eller? har du sjekket kommunen sine hjemmesider om de har noen "booking" til time? Eller så kan du få henvisning via koronatelefonen. Jeg ringte først kommunen sin koronatelefon og fikk beskjed om å logge inn og booke time via kommunens hjemmesider. Bor utenfor Norge, og alt av coronatester går gjennom én nettside😫 Anonymkode: 7f9ba...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå