Gå til innhold

Livmorhalskreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at jeg har dette... Jeg er 42 år, tidligere konisert, men det er altfor mange år siden jeg tok celleprøve nå. Følgende symptomer har jeg/har jeg ikke: litt magesmerter innimellom, men ikke mye. Har opplevd blødninger ifbm samleie, stort sett rett før mensen kommer. For få dager siden opplevde jeg en kort, frisk blødning under samleie som IKKE var før mensen. Blødde ikke under samleie noen dager tidligere. Til tider litt brunaktig, blodblandet utflod, men sjelden det også. Ingen illeluktende utflod. Vekttap, men det kan forklares det også forsåvidt. 

Har en spiral som nok har sittet litt for lenge, den skal ut nå...(kobberspiral). 

Jeg vet alt dette kan være symptomer på andre ting, det er særlig blødningene ifbm samleie som plager meg. Kan nevnes at mange tilfeller av kreft i familien gjør sitt til at jeg er utrolig redd. 

Aner ikke hva dere her inne kan hjelpe meg med, men noen som har hatt liknende symptomer, og alt har vært greit? Tenker særlig på blødningene.

Anonymkode: 91436...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt småblødninger uten at noe var i veien, utover at jeg hadde litt hormonell ubalanse og såre slimhinner.

Men du må jo gå og ta en celleprøve, og ta det derfra. Du kan få time på dagen på private klinikker for dette, så slipper du bekymre deg over tid. 

Anonymkode: 829b0...4ca

Skrevet

En ting lurer jeg på, hvorfor lar du det gå for lang tid mellom celleprøve når det har vært mange tilfeller av kreft i familien? Kom deg til lege asap, du vil få det mye bedre etterpå, når du slipper å tenke at om dersom hvis. Da vil du få konkrete svar, altså på prøver som blir tatt. Du vil fremdeles kanskje være litt redd, men da vet du at du vil få svar og eventuelt hjelp. 

Anonymkode: 59c10...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...