Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Jeg har hatt masse plager. Slim, blod, luft, forstoppelse, diaré, osv men har lagt om kostholdet og har ingen plager lenger. Ikke forstoppelse, ikke diaré, helt normal avføring, ingen luft, slim eller blod. Men vet ikke om jeg bør sjekke nå. Vil ikke tømme tarm med sterke avføringsmidler også ødelegge tarmfloraen som jeg har brukt måneder på å fikse. Anonymkode: dd1e9...372
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 De ser mye på en koloskopi. Blandt annet kan de vurdere om du feks har ulcerøs kolitt eller crohns osv. De tar også biopsi fra tarmen. har legen henvist deg på koloskopi ville jeg tatt det. Anonymkode: 9e012...f37
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: De ser mye på en koloskopi. Blandt annet kan de vurdere om du feks har ulcerøs kolitt eller crohns osv. De tar også biopsi fra tarmen. har legen henvist deg på koloskopi ville jeg tatt det. Anonymkode: 9e012...f37 Men hadde ikke plagene fortsatt om jeg hadde det? Anonymkode: dd1e9...372
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hadde ikke plagene fortsatt om jeg hadde det? Anonymkode: dd1e9...372 Du må høre på legen din, ikke søke råd på diverse forum! Anonymkode: 24acc...5c6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Det kan være tilfeldigheter. Jeg har crohns, og er tidvis helt elendig, tidvis normal. Jeg ville tatt koloskopien for ev. å utelukke, og så kan du gå tilbake til det som fungerer for deg etterpå. Anonymkode: 940ca...925
Utennavnnå Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Jeg ville sjekket. Har selv irritabel tarm mener de. Er fin i perioder og så har jeg perioder hvor tarmen er helt på tur føler jeg. uansett så er det greit å sjekke hvis du har fått time, for du skal ikke se bort i fra plagene kan komme igjen, og da er det greit å ha utelukket en hel del.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hadde ikke plagene fortsatt om jeg hadde det? Anonymkode: dd1e9...372 De ser sår og hvilke områder som har vært betente, selv om du er fin akkurat nå. Jeg har og crohns og vet hvor mye form kan variere. Anonymkode: 9e012...f37
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 Snakk med legen din. Anonymkode: 57439...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå