Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Noen her med erfaring? Jeg fikk forkjølelse i dag. Har gått rundt litt sånn feber rusa i dag. Syntomene var verst på morgenen og dabbet av ila dagen. Nå «verker» kroppen litt, men føler meg ikke verre. Jeg bruker allerede Aduvanz, og disse kan brukes sammen sa legen. Bra forkjølelsen kom før jeg startet, for det står at feber kan være en vanlig bivirkning av Wellbutrin. Jeg hadde trodd det var den dersom jeg hadde tatt den nå. Anonymkode: a202b...af4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Når jeg brukte wellbutrin så fikk jeg ekstremt hyppig angstanfall hver eneste dag,så jeg måtte bare slutte. Anonymkode: afc20...4e5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Er litt rar i kjeven som om den er anspent og så forplanter dette seg innvendig opp til toppen av hodet. Det kjennes i hvert fall slik ut. Startet opp for en måneds tid siden etter noen år uten. Anonymkode: f77d7...f0b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er litt rar i kjeven som om den er anspent og så forplanter dette seg innvendig opp til toppen av hodet. Det kjennes i hvert fall slik ut. Startet opp for en måneds tid siden etter noen år uten. Anonymkode: f77d7...f0b ? Bare negativt altså... hvorfor får vi slik hvis det er så skadelig? Anonymkode: a202b...af4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Har brukt den en god stund nå, ingen problemer. Anonymkode: d02af...ec6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: ? Bare negativt altså... hvorfor får vi slik hvis det er så skadelig? Anonymkode: a202b...af4 Nei, ikke nødvendigvis negativt, men de fleste medisiner har en del bivirkninger i starten. Tror ikke jeg merker så mye forskjell ellers. Jeg får gi det litt mer tid. Hadde så godt som ingen bivirkninger sist jeg gikk på det, men da gikk jeg allerede på Zoloft så da ble det ikke så stor overgang. Anonymkode: f77d7...f0b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har brukt den en god stund nå, ingen problemer. Anonymkode: d02af...ec6 HVA merker du da? Anonymkode: a202b...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå