mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Er det bare tull eller er de folkene sånn på ordentlig? Jeg må si jeg blir oppriktig flau av hvordan de oppfører seg...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Ja det er pute-TV til tider... men det er nok overdrevet. Vet at det var et par som trakk seg fra serien fordi de måtte late som/ble fremstilt som de var mye hardere på flaska enn de faktisk er Anonymkode: e4635...bf7
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 De blir jo framstilt som dumme. Går dritings på fylla og lures til alt mulig piss. Har mer en en gang tenkt på barna deres. Så ufattelig flaut og nedverdigende det må være for dem😐
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Er det bare tull eller er de folkene sånn på ordentlig? Jeg må si jeg blir oppriktig flau av hvordan de oppfører seg... Måtte inn å se på reprisen. For en gjeng. Men han som er på tur med foreldrene er jo søt da 🤣 Anonymkode: 9fceb...8c5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Måtte inn å se på reprisen. For en gjeng. Men han som er på tur med foreldrene er jo søt da 🤣 Anonymkode: 9fceb...8c5 Søt????? Hvor er han søt hen? Anonymkode: aaac9...334
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Tror de faktisk er sånn altså. Møtte han med fly-skrekken og kona i fjor sommer. De bodde på en campingplass, og vi skulle bade. De var skrekkelig søte, men de oppførte seg akkurat som de gjør på tv. Anonymkode: dfc69...188
sug lut Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Søppel stinker uansett hvor du dumper den.
Elizabeth Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 Så fisefine noen er her da. Er nok ikke 100% ekte, men spiller det noen rolle? Folk er forskjellige, sånn er der bare... Det er heller ingen som tvinger dere til å se på det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 Tenk hvis alle hadde vært dannede og flottesen til fingerspissene. Mangfoldet som vi liker å late som vi er så glade i hadde krympa og vi hadde ikke hatt noen å se ned på (skrekk og gru!). Anonymkode: f16f1...c55
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Elizabeth89 skrev: Så fisefine noen er her da. Er nok ikke 100% ekte, men spiller det noen rolle? Folk er forskjellige, sånn er der bare... Det er heller ingen som tvinger dere til å se på det. Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2020 6 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten. Dette. Det blir mer sosialpornografi enn humor
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Dette. Det blir mer sosialpornografi enn humor Definitivt! Hadde daua om jeg var fjorten og foreldrene mine oppførte seg sånn på tv 😮 😮
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #13 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten. Ut fra det jeg har sett synes jeg det så ut som om de hadde mye gøy. Noen av dem veksler også frem og tilbake mellom dette og et mer vanlig liv. Hvorfor gjør dere narr? Selv om de lever litt annerledes enn deg er da ikke det noen grunn til å gjøre narr av dem eller plage barna deres. Det er du og andre som oppfører seg slik som bør taes et tak og endre adferd. Anonymkode: 7cfea...e14
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Definitivt! Hadde daua om jeg var fjorten og foreldrene mine oppførte seg sånn på tv 😮 😮 Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... Anonymkode: d4527...7a8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. september 2020 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... Anonymkode: d4527...7a8 Vel... Han ene har jo blitt filmet sammen med ungene sine. Små barn
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #16 Skrevet 25. september 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... Anonymkode: d4527...7a8 Så voksne kan ikke barna til Doc være? Han er jo ikke mye eldre enn meg og jeg er 46.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #17 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ut fra det jeg har sett synes jeg det så ut som om de hadde mye gøy. Noen av dem veksler også frem og tilbake mellom dette og et mer vanlig liv. Hvorfor gjør dere narr? Selv om de lever litt annerledes enn deg er da ikke det noen grunn til å gjøre narr av dem eller plage barna deres. Det er du og andre som oppfører seg slik som bør taes et tak og endre adferd. Anonymkode: 7cfea...e14 Jeg gjør ikke narr og plager heller ikke barna deres 😄 Men å framstå dritfull på riksdekkende tv som beste underholdere, er ikke greit! Hadde du altså synes det var stor stas om det var dine foreldre? Hvordan de velger å leve er jo helt opp til dem, men det bør være påbudt å tenke litt lengre enn å blottlegge seg i ruset tilstand på tv.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #18 Skrevet 25. september 2020 16 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Jeg gjør ikke narr og plager heller ikke barna deres 😄 Men å framstå dritfull på riksdekkende tv som beste underholdere, er ikke greit! Hadde du altså synes det var stor stas om det var dine foreldre? Hvordan de velger å leve er jo helt opp til dem, men det bør være påbudt å tenke litt lengre enn å blottlegge seg i ruset tilstand på tv. Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle? Anonymkode: 7cfea...e14
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #19 Skrevet 25. september 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle? Anonymkode: 7cfea...e14 Ja, gud bedre, det burde du virkelig Anonymkode: 9b081...1fe
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #20 Skrevet 25. september 2020 (endret) 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle? Anonymkode: 7cfea...e14 "Vi kan riktig le og gjøre narr", da mener jeg publikum. For det er jo ville påfunn og flatfyll som er underholdningsverdien i dette programmet. Det er jo å le av dem vi skal. Kan ikke se at budskapet er noe annet? Du må for øvrig ikke tro at alle "går etter ungene deres". Jeg skriver at jeg synes det er synd at foreldrene framstilles slik de gjør, når barna garantert får bemerkninger for dette fra andre. Det er ikke til å unngå. De aller fleste er høflige og gangsyn nok til ikke å ikke kommentere, men barn er barn (eller ungdom er ungdom) og de legger ikke så mye imellom for hva de sier til hverandre. Det er ikke sikkert alle er som du, og har null problemer med det. Du er voksen og ser ting på en helt annen måte enn da du var barn og tenåring. Endret 25. september 2020 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #21 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Så voksne kan ikke barna til Doc være? Han er jo ikke mye eldre enn meg og jeg er 46. Når jeg blir 46 er mitt eldste barn 27. Vil påstå at det går under kategorien «voksen». Anonymkode: 7a881...f77
Sommerkroppen 2029 Skrevet 25. september 2020 #22 Skrevet 25. september 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg blir 46 er mitt eldste barn 27. Vil påstå at det går under kategorien «voksen». Anonymkode: 7a881...f77 For all del så kan det jo godt være at hele bunten har voksne barn altså. Personlig hadde jeg nok ikke syns det hadde vært veldig moro å se min far i den tilstanden på tv, uansett hvor gammel jeg hadde vært. En 27-åring har jo også kanskje barn, så det spørs om det er koselig for barnebarnet å se morfar eller farfar være "rar" på tv........
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #23 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, gud bedre, det burde du virkelig Anonymkode: 9b081...1fe Bør barn generelt skamme seg for hva foreldrene gjør synes du eller gjelder det bare i dette tilfellet? Jeg kan være enig i at foreldre bør skamme seg hvis barna oppfører seg dårlig. Det er jo dem som har stått for både oppdragelse og gener, men at barna bør skamme seg for hva foreldrene gjør er jeg ikke enig i. Den typen arvesyndtenkning trodde jeg de fleste var ferdig med. Anonymkode: 7cfea...e14
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #24 Skrevet 25. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bør barn generelt skamme seg for hva foreldrene gjør synes du eller gjelder det bare i dette tilfellet? Jeg kan være enig i at foreldre bør skamme seg hvis barna oppfører seg dårlig. Det er jo dem som har stått for både oppdragelse og gener, men at barna bør skamme seg for hva foreldrene gjør er jeg ikke enig i. Den typen arvesyndtenkning trodde jeg de fleste var ferdig med. Anonymkode: 7cfea...e14 Øøøøø.....er du seriøs?? Anonymkode: bf62e...a87
Admin Skrevet 25. september 2020 #25 Skrevet 25. september 2020 Tråden er ryddet for spekulassjoner og svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå