Gå til innhold

Rednecks på kreta


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare tull eller er de folkene sånn på ordentlig? Jeg må si jeg blir oppriktig flau av hvordan de oppfører seg... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er pute-TV til tider... men det er nok overdrevet.
Vet at det var et par som trakk seg fra serien fordi de måtte late som/ble fremstilt som de var mye hardere på flaska enn de faktisk er

Anonymkode: e4635...bf7

Skrevet

De blir jo framstilt som dumme. Går dritings på fylla og lures til alt mulig piss. Har mer en en gang tenkt på barna deres. Så ufattelig flaut og nedverdigende det må være for dem😐

Skrevet
5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Er det bare tull eller er de folkene sånn på ordentlig? Jeg må si jeg blir oppriktig flau av hvordan de oppfører seg... 

Måtte inn å se på reprisen. 

For en gjeng. Men han som er på tur med foreldrene er jo søt da 🤣

Anonymkode: 9fceb...8c5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Måtte inn å se på reprisen. 

For en gjeng. Men han som er på tur med foreldrene er jo søt da 🤣

Anonymkode: 9fceb...8c5

Søt????? Hvor er han søt hen?

Anonymkode: aaac9...334

Skrevet

Tror de faktisk er sånn altså. Møtte han med fly-skrekken og kona i fjor sommer. De bodde på en campingplass, og vi skulle bade. De var skrekkelig søte, men de oppførte seg akkurat som de gjør på tv. 

Anonymkode: dfc69...188

Skrevet

Så fisefine noen er her da. Er nok ikke 100% ekte, men spiller det noen rolle? Folk er forskjellige, sånn er der bare... Det er heller ingen som tvinger dere til å se på det. 

Skrevet

Tenk hvis alle hadde vært dannede og flottesen til fingerspissene. Mangfoldet som vi liker å late som vi er så glade i hadde krympa og vi hadde ikke hatt noen å se ned på (skrekk og gru!).

Anonymkode: f16f1...c55

Skrevet
1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Så fisefine noen er her da. Er nok ikke 100% ekte, men spiller det noen rolle? Folk er forskjellige, sånn er der bare... Det er heller ingen som tvinger dere til å se på det. 

Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten. 

Skrevet
6 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten. 

Dette. Det blir mer sosialpornografi enn humor 

Skrevet
6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Dette. Det blir mer sosialpornografi enn humor 

Definitivt! Hadde daua om jeg var fjorten og foreldrene mine oppførte seg sånn på tv 😮 😮 

Skrevet
1 time siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Handler ikke om å være fisefin.. Spesielt i de første sesongene, gikk det mest ut på å få dem så fulle som overhodet mulig, slik at de kunne drite seg skikkelig godt ut på tv. Vi kan riktig le og gjøre narr, men det er nok lite kult for barna deres at foreldrene blir kjendiser på denne måten. Voksne folk som ikke tenker så langt selv, burde ikke bli utnyttet på denne måten. 

Ut fra det jeg har sett synes jeg det så ut som om de hadde mye gøy. Noen av dem veksler også frem og tilbake mellom dette og et mer vanlig liv. Hvorfor gjør dere narr? Selv om de lever litt annerledes enn deg er da ikke det noen grunn til å gjøre narr av dem eller plage barna deres. Det er du og andre som oppfører seg slik som bør taes et tak og endre adferd.

Anonymkode: 7cfea...e14

Skrevet
1 time siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Definitivt! Hadde daua om jeg var fjorten og foreldrene mine oppførte seg sånn på tv 😮 😮 

Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... 

Anonymkode: d4527...7a8

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... 

Anonymkode: d4527...7a8

Vel... Han ene har jo blitt filmet sammen med ungene sine. Små barn 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, det er ingen i den serien som har små barn... Doen har voksne barn, å de er like "ille"... 

Anonymkode: d4527...7a8

Så voksne kan ikke barna til Doc være? Han er jo ikke mye eldre enn meg og jeg er 46. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ut fra det jeg har sett synes jeg det så ut som om de hadde mye gøy. Noen av dem veksler også frem og tilbake mellom dette og et mer vanlig liv. Hvorfor gjør dere narr? Selv om de lever litt annerledes enn deg er da ikke det noen grunn til å gjøre narr av dem eller plage barna deres. Det er du og andre som oppfører seg slik som bør taes et tak og endre adferd.

Anonymkode: 7cfea...e14

Jeg gjør ikke narr og plager heller ikke barna deres 😄 Men å framstå dritfull på riksdekkende tv som beste underholdere, er ikke greit! Hadde du altså synes det var stor stas om det var dine foreldre? Hvordan de velger å leve er jo helt opp til dem, men det bør være påbudt å tenke litt lengre enn å blottlegge seg i ruset tilstand på tv. 

Skrevet
16 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Jeg gjør ikke narr og plager heller ikke barna deres 😄 Men å framstå dritfull på riksdekkende tv som beste underholdere, er ikke greit! Hadde du altså synes det var stor stas om det var dine foreldre? Hvordan de velger å leve er jo helt opp til dem, men det bør være påbudt å tenke litt lengre enn å blottlegge seg i ruset tilstand på tv. 

Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". 

Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle?

Anonymkode: 7cfea...e14

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". 

Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle?

Anonymkode: 7cfea...e14

Ja, gud bedre, det burde du virkelig

Anonymkode: 9b081...1fe

Skrevet (endret)
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev "Vi kan riktig le og gjøre narr". 

Da regner jeg med at du mente det. Hvordan mine foreldre hadde blitt fremstilt på tv hadde ikke vært noe problem for meg. Problemet oppstår når trangsynte folk tror de har rett til å latterliggjøre andres livsstil og til og med gå etter ungene deres. Synes du jeg burde skammet meg hvis noen av disse hadde vært mine foreldre? Hvorfor det i tilfelle?

Anonymkode: 7cfea...e14

"Vi kan riktig le og gjøre narr", da mener jeg publikum. For det er jo  ville påfunn og flatfyll som er underholdningsverdien i dette programmet. Det er jo å le av dem vi skal. Kan ikke se at budskapet er noe annet? 

Du må for øvrig ikke tro at alle "går etter ungene deres". Jeg skriver at jeg synes det er synd at foreldrene framstilles slik de gjør, når barna garantert får bemerkninger for dette fra andre. Det er ikke til å unngå. De aller fleste er høflige og gangsyn nok til ikke å ikke kommentere, men barn er barn (eller ungdom er ungdom) og de legger ikke så mye imellom for hva de sier til hverandre. Det er ikke sikkert alle er som du, og har null problemer med det.  Du er voksen og ser ting på en helt annen måte enn da du var barn og tenåring. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet
2 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Så voksne kan ikke barna til Doc være? Han er jo ikke mye eldre enn meg og jeg er 46. 

Når jeg blir 46 er mitt eldste barn 27. Vil påstå at det går under kategorien «voksen».

Anonymkode: 7a881...f77

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg blir 46 er mitt eldste barn 27. Vil påstå at det går under kategorien «voksen».

Anonymkode: 7a881...f77

For all del så kan det jo godt være at hele bunten har voksne barn altså. Personlig hadde jeg nok ikke syns det hadde vært veldig moro å se min far i den tilstanden på tv, uansett hvor gammel jeg hadde vært. En 27-åring har jo også kanskje barn, så det spørs om det er koselig for barnebarnet å se morfar eller farfar være "rar" på tv........

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, gud bedre, det burde du virkelig

Anonymkode: 9b081...1fe

Bør barn generelt skamme seg for hva foreldrene gjør synes du eller gjelder det bare i dette tilfellet?

Jeg kan være enig i at foreldre bør skamme seg hvis barna oppfører seg dårlig. Det er jo dem som har stått for både oppdragelse og gener, men at barna bør skamme seg for hva foreldrene gjør er jeg ikke enig i.  Den typen arvesyndtenkning trodde jeg de fleste var ferdig med.

Anonymkode: 7cfea...e14

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bør barn generelt skamme seg for hva foreldrene gjør synes du eller gjelder det bare i dette tilfellet?

Jeg kan være enig i at foreldre bør skamme seg hvis barna oppfører seg dårlig. Det er jo dem som har stått for både oppdragelse og gener, men at barna bør skamme seg for hva foreldrene gjør er jeg ikke enig i.  Den typen arvesyndtenkning trodde jeg de fleste var ferdig med.

Anonymkode: 7cfea...e14

Øøøøø.....er du seriøs??

Anonymkode: bf62e...a87

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulassjoner og svar til dette.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...