Gå til innhold

Naboen skal inn å sone...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp fått vite at naboen skal inn å sone. Oppbevart mye overgrepsmateriell av barn, og befølt en liten gutt...

Jeg har snakket generelt om «temaet» med ungene. Og de vet at en i nabolaget skal sone, men ikke hvem det er.

Vi bor på et lite sted, der «alle kjenner alle». På en måte har jeg nå lyst å fortelle om hvem denne personen er. Fordi jeg vil de skal holde seg langt unna han. Samtidig føler jeg denne saken er blitt «hysjet ned» her vi bor. Tenker det viktigste er å beskytte barna tenker jeg..

Anonymkode: 306bd...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fortalt barna hvem det er. Siden han skal sone, er det jo bevist.

Anonymkode: 85159...587

Skrevet

Tryggheten til barna mine går milevis foran personvernet til en overgrepssiktet mann. Fortell dem hvem det er. 

Anonymkode: bafba...62b

Skrevet

Jeg hadde fortalt alle og enhver, først og fremst ungene, hvem denne personen er og hvorfor man skal holde seg langt unna. Hvorfor skal dette hysjes ned?! ALLE må vite hvem dette er slik at man kan unngå dritten og holde ungene unna. 

Anonymkode: 0ad36...d3f

Skrevet

Skal han sone er han skyldig. Det hadde ikke kostet meg en kaleori å advart ungene med navn , adresse og hele greiene. Jeg hadde også sagt det videre i naturlige settinger slik at folk vet hvem han er. Han er trolig en fri mann om kort tid så andre må advares mot han.

Anonymkode: fcaae...03a

Skrevet

Det hadde jeg nok fortalt, ja. 

Anonymkode: bad15...a32

Skrevet

Det hadde jeg faktisk fortalt barna. Uten tvil. 

Anonymkode: 1e8bb...7fd

Skrevet

Det hadde jeg fortalt, ja! 
Men samtidig fortalt at evt kona, barna han eller familien hans ikke skal lastes for dette.

Sønnen til en kollega (sønnen var voksen) ble tiltalt for oppbevaring og deling av bilder og film, overgrep mot barn. Han ble dømt og sonet. Men fy så stygge folk var mot moren hans på 68 år... DÉT er ikke ok!

Skrevet

fortell det,men unngå og si navn, det kan slå tllbake på deg selv

Anonymkode: 488f1...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...