Gå til innhold

Dere som har sterkt og godt trente menn..... hvor mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar mannen i benkpress? hvor høy er han og vekt.

Anonymkode: 2d99f...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke viktig.

Hvorfor er dette viktig for deg?

Anonymkode: f8fb7...09d

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Ikke viktig.

Hvorfor er dette viktig for deg?

ingen har sagt det er viktig.... ingen tvinger deg til å svare hvis du ikke syns det er interessant

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen har sagt det er viktig.... ingen tvinger deg til å svare hvis du ikke syns det er interessant

Poenget er at det er viktig for deg, ellers ville du ikke ha lagt ut dette innlegget. Akkurat som at dette er viktig nok for meg til å få svar på, ellers hadde jeg ikke spurt deg hvorfor du synes dette er viktig.

Men det er riktig at dette ikke er viktig i den forstand at mitt liv går videre, være seg du vil svare på hvorfor dette er viktig for deg eller ei. Men det er likevel viktig nok for deg til at du har laget dette hovedinnlegget med dette spørsmålet.

Det er derfor jeg lurer på hvorfor dette er viktig for deg? Er det ikke viktig for deg ville du ikke ha spurt.

Skrevet

Aner ikke.

Anonymkode: f635e...073

Skrevet

Har ikke peiling.

Men mannen min er sterk fordi han har en fysisk jobb med mye løfting da, ikke fordi han flyr på helsestudio, så jeg regner ikke med han vet det selv engang ;)

Anonymkode: 38aa9...2d5

Skrevet

Når jeg leste overskriften var jeg helt sikker på at innlegget skulle handle om matbudsjett...

Det er helt vannvittig hvor mye mat det går i en slank mann som bruker kroppen mye, jeg blir stadig fascinert av det. En porsjonsstørrelse i hvilken som helst oppskrift gjelder ikke mannen min ihvertfall, han spiser minst det doble om ikke triple av mengden.

Anonymkode: 38aa9...2d5

Skrevet

Singel nå, min eks var sterk og godt trent. Aner ikke hva han løftet, og tror helt ærlig at han hadde trodd det hadde klikket for meg om jeg hadde blitt opptatt av hvor mye han løftet i enkeltøvelser. Han var jo ikke opptatt av det selv, han forholdt seg kun til hva han løftet med tanke på å holde formen.

Anonymkode: cc302...62a

Skrevet

Jeg har en sterk mann, eller i hvertfall en som er godt trent. Han veier 84 kg (tror jeg) og er 184 høy. Spurte han nå, og han sier han tar 92,5 kg. Aner ikke om det er mye eller lite, jeg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...