Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Vi venter vårt første barn hvert øyeblikk. Både mine og samboers foreldre bor på andre kanten av landet (i Nord-Norge). Vi tenker at det kommer til å bli noen reiser i den retningen, men tenker at vi skal kjøpe ei brukt vogn som vi kan ha stående hos dem. Mest fordi jeg ikke ønsker å ødelegge den vi har på reising. Har dere en vogn å anbefale? :) Vognen bør kunne brukes fra 0 mnd til vognperioden er over. Helt ei vogn som tåler ulent terreng og allsags vær og vind :) Hadde vært kjekkt hvis den ikke tok alt for stor plass heller, da det er ganske så trangt både hos svigers og mine foreldre (deres forslag at vi kjøpet en ekstra som kunne stå hos dem). Det må også være en vogn som ikke er alt for dyr (les: skal kjøpe brukt), som tåler å bli oppbevart i bod eller garasje. Anonymkode: 8ef6d...09b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 De fleste vogner er faktisk helt greie. Brio, simo, cybex, emaljunga...alle gode vogner. Ville kjøpt en som er oppbevart tørt og ser ren ut. Anonymkode: e6f96...bb1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Takk for svar. Men har hørt at simo, brio og emmaljunga tar ganske stor plass? Eller? Anonymkode: 8ef6d...09b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Men har hørt at simo, brio og emmaljunga tar ganske stor plass? Eller? Anonymkode: 8ef6d...09b De tar en del plass ja. Både med bagdel og sportsdel er de ganske stor. Det finnes vogner som lett kan klappes sammen og tar liten plass. Britax og beemoo har slike vogner hvert fall. Men jeg vet ikke hvor stor plass bagdelen tar da jeg bare har brukt slike vogner til større barn. Anonymkode: b73a0...dd9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Her vil jeg anbefale tfk 🙂 har en spesiell bagdel som kan justeres slik at den brukes som en sittedel frem til du synes barnet kan sitte fremovervendt i sittedel. Flere som selger brukt på Finn.no/ markedsplass på facebook. Anonymkode: b4022...d8d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Her vil jeg anbefale tfk 🙂 har en spesiell bagdel som kan justeres slik at den brukes som en sittedel frem til du synes barnet kan sitte fremovervendt i sittedel. Flere som selger brukt på Finn.no/ markedsplass på facebook. Anonymkode: b4022...d8d Trykket feil da jeg skulle lime inn linken - men denne bagen snakket jeg om - https://www.mimmis.no/tfk-multi-x-bag-tap-shoe Anonymkode: b4022...d8d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 Vi har en baby jogger city elite. Den er god på alt slags underlag og vær. Og den kan klappes sammen og legges flatt på gulv eller stilles opp mot en vegg. Men den tar jo litt plass likevel såklart. Bag delen får man jo heller ikke klappa noe mer sammen. Den vi har er en eldre modell da jeg har arvet den Så mulig noen nyere modeller kan klappes enda mer sammen eller tar mindre plass også. Anonymkode: fd083...6f6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #8 Skrevet 24. september 2020 Tfk eller babyjogger City elite. Anonymkode: edcc8...17a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #9 Skrevet 24. september 2020 Dere kan sikkert få lånt en vogn av noen naboer eller venner når dere er der så slipper besteforeldrene å være lagerlass for en vogn i flere år. Anonymkode: c76b9...8b8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #10 Skrevet 24. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere kan sikkert få lånt en vogn av noen naboer eller venner når dere er der så slipper besteforeldrene å være lagerlass for en vogn i flere år. Anonymkode: c76b9...8b8 Dem har selv lagt det frem som forslag, så tenker det går greit Dem ville ikke tilbydd seg å ha det stående, hvis dem IKKE var interesserte i å ha den der. Anonymkode: 8ef6d...09b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #11 Skrevet 24. september 2020 TFK 😊 Anonymkode: b8161...bfc
Optatium Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 Jeg har brio smile 2 til nettopp det formålet ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå